Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?

41. Data: 2017-05-19 08:13:54

Temat: Re: Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na try b przetwania?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 maja 2017 08:01:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Ty masz jednak nierówno tu i ówdzie. Teraz już wiem na pewno. Sorry.

Dlatego, że nie jestem w stanie zrozumieć dogłębnie chrześcijaństwa?

42. Data: 2017-05-19 08:14:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 08:08, Ikselka pisze:
> Spoko. Jesteś OK - ze swoim Aspergerem czy co tam masz jeszcze. Naprawdę
> wolałabym przebywać w tzw. realu z Tobą, niż z panem farbowanym buddystą,
> co to chce interesy z Sorosem robić, albo naciągać na nie swoich doraźnie
> farbowanych znajomych...

Też tak uważam, że jestem spoko ;-) (co przyszło z czasem bo przedtem
miałem kompleksy). Tylko ja doświadczyłem tego, że nie potrafię
rozszyfrować ludzi (większość nie jest zakłamana, ale niektórzy, są
niebezpieczni) podczas gdy oni mogli czytać ze mną jak z książki.

43. Data: 2017-05-19 08:24:34

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam trudno, mogę zrozumieć programowanie, ale z ludźmi mi trudno, w
> dodatku mam może lekkiego Aspergera.

W moim odbiorze jesteś dobrym człowiekiem. Może zbyt surowo się oceniasz?

--
Chiron

44. Data: 2017-05-19 08:25:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 19 maja 2017 08:08:12 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> co to chce interesy z Sorosem robić, albo naciągać na nie swoich doraźnie

Wtedy kiedy chciałem, to byłem przekonany, że naczelny sponsor obecnego
systemu jest dobroczyńcą ludzkości. Że jego polityka pozytywnej dyskryminacji
ma sens, bo dzięki temu pomaga tym, których wybrał - kierowałem się logiką
systemu. Obecnie, od czasów gdy ta logika załamała się pamiętnego dnia
21 grudnia 2012, trudno cokolwiek mi oceniać, ponieważ nie mam siatki
odniesienia po przebiegunowaniu na Ziemi, które nastąpiło nie fizycznie,
ale w sferze umysłu.

45. Data: 2017-05-19 08:25:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 08:14, pinokio pisze:
> Też tak uważam, że jestem spoko ;-) (co przyszło z czasem bo przedtem

Paradoksalnie, trudne doświadczenia spowodowały wzrost poczucia mojej
własnej wartości.

46. Data: 2017-05-19 08:30:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 08:24, Chiron pisze:

> W moim odbiorze jesteś dobrym człowiekiem. Może zbyt surowo się oceniasz?

Gdzie zauważyłeś że się surowo oceniam? Piszę że łatwiej mi zrozumieć
matematykę i technikę. Piszę że jestem dobrym człowiekiem, ale że nie
jestem dobry (nie mam "kobiecej intuicji") w rozpoznawaniu ludzi, którzy
dobrze się maskują. Dobrze że nie jestem na przykład psychopatą, którzy
to dla odmiany potrafią innych "czytać" a sami dobrze się maskują.

47. Data: 2017-05-19 08:38:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2017 o 08:25, Jakub A. Krzewicki pisze:
> systemu. Obecnie, od czasów gdy ta logika załamała się pamiętnego dnia
> 21 grudnia 2012, trudno cokolwiek mi oceniać, ponieważ nie mam siatki

A co się stało 21 grudnia 2012? nic. Tak samo jak 13 maja tego roku...

48. Data: 2017-05-19 08:44:04

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Chirku, "logika" tego pana to nie ta, o której myślimy - Ty czy ja. Po
> dłuższej rozmowie przeraziła mnie. Pasuję.

To brak czucia...myślę, ze jest niesamowicie zagubiony.

--
Chiron

49. Data: 2017-05-19 08:47:35

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dobrze się maskują. Dobrze że nie jestem na przykład psychopatą, którzy to
> dla odmiany potrafią innych "czytać" a sami dobrze się maskują.

Psychopata potrafi "czytać" tylko ludzi, którzy są podatni na manipulację.
Ludzi żyjących w prawdzie- nie rozumie. A jak takiego spotka- to dziwi się,
że jest oporny na jego psychomanipulacje- i najczęściej okazuje agresję

--
Chiron

50. Data: 2017-05-19 09:09:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Dlatego, że nie jestem w stanie zrozumieć dogłębnie chrześcijaństwa?

To akurat mało istotne.

Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina
Kołakowski