Re: Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.

From: "Antoni" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego ludzie nie chcą mieć dzieci.
Date: Tue, 31 Oct 2006 10:17:33 +0000 (UTC)

> A Ty masz dzieci, ze tak pierniczysz? Nie? To Ci podpowiem: pampersy,
> lekarstwa, ciuszki, buciki (pewnie, dziecko moze chodzić i w butach z
> Wietkongu, tylko więcej wydasz na leczenie krzywych nóżek,

Stać Cię było na mieszkanie i samochód? A na pampersy i lekarstwa nie byłoby
Cię stać? To kwestia wyboru: nie chcesz mieć dzieci nie dlatego, że boisz się
o ICH przyszłość, tylko dlatego, że boisz się o przyszłość SWOJĄ.

> Zabawki pomagają dzieciom w rozwoju.

Ajajaj, zabraknie Ci na samochodzik za 8 zyla, bo przecież musisz zatankować
swój prawdziwy...

No fakt: może sobie podrygiwać przed telewizorem, który widzi w
> oknie sąsiadów (mamy nie stac było na naprawę starego) - ja widziałam takie
> dziecko.

Jesteś wzruszająca. A ja Ci odpowiem - można na to również spojrzeć tak:
DOBRZE, że dziecko nie może oglądać telewizji, która wypacza umysł i robi z
niego półgłowka.

> mhm, z pucybuta do milionera.

Koniecznie musisz być milionerką, żeby mieć dziecko?

> Czyli bez sensu ludzie starają się zabezpieczyć sobie przyszłość?

Nie zabraniam zabezpieczania się, ale i tak jest mnóśtwo rzeczy, których w
żaden sposób zabezpieczyć sobie nie można. I dlatego gdybanie nie ma sensu.

>A dzięki temu, ze ja sie przejmuję, mam mieszkanie i samochód -
> nie muszę patrzeć na zapijaczone od rana mordy w tramwaju,

Arystokratka jesteś;) A ja codziennie patrzę na mordy w tramwaju, od ponad
30 lat furt z nimi jeżdżę - i rzadko widuję zapijaczone. Raczej zmęczone i
niewyspane.

bo obniżało mi to
> komfort rozpoczęcia dnia. Oczywiście mogłam sobie od rana powtarzać, ze
> pijaki w tramwaju są cool, ale byłam na to zawsze zbyt zaspana.

Komfort - to Twoje hasło. Rozumiem je i nawet - wyobraź sobie - nie potępiam
jako takiego. Ale po co dorabiasz społeczną ideologię do swojego delikatnego
tyłka?

> Nie, że akceptujesz bide i godzisz sie na panujące w tym kraju dziadostwo,
> które normalnym ludziom przeszkadza w egzystencji.

Widzę, że Ty chciałabyś chyba mieć jeszcze ten statek kosmiczny z telefonem i
PC. Nie narzekaj na państwo, w którym żyjąc stać Cię i na mieszkanie i na
samochód. Och, ale pewnie nie masz najnowszego Mercedesa i jedynie 40 metrów
kwadratowych? No jeśli tak, to już są powody do narzekania ;)

A na koalicję nie głosowałem, co nie oznacza że głosowałem na PO;)

Antałek