Re: Dlaczego ludzie przeklinaja

From: "Ana" <a...@g...SKASUJ.TO.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dlaczego ludzie przeklinaja
Date: Sat, 15 Nov 2003 18:35:39 +0000 (UTC)

tycztom <t...@n...waw.pl> napisał(a):

> ->Amnesiak<- news:bjncrv0u3v6osf1f0rmbm2avogrldsn11f@4ax.com wrote:
>
> > Rekomenduję do Wybranych.
Ciebie, Amnesiaku, całuję w rękę, boś zgrzybiały starzec.
Pominąwszy to, a może właśnie dlatego, od pierwzych postów zostałeś moim
ideałem. Archetyp doszedł do głosu, a może wspomnienia. Próbowałam
naśladownictwa, kiepskie, wyśmiano, zarzucono. Ja przecież jestem
wielosłowie. Nauczyłeś mnie, że nie zawsze się słucha tego, kto dużo mówi, a
tym bardziej krzyczy.
Jedno celne zdanie, a w nim oczywistość, i jest po dyskusji. Zamykają
paszczęki przeżuwacze słów, włącznie za mną. Pewien czas milczałeś. Bardzo do
Ciebie tęskniłam. Twoja cięta pointa zawsze stanowiła dla mnie punkt
odniesienia. Przyznam się też, że zawsze odczuwałam przed Tobą respekt. A
niech tam - nawet odrobinę strachu.

> Rekomendacja przyjęta.
Ciebie , Tomku, od zawsze szanowałam za rzetelną wiedzę, popartą
umiejętnością wskazania źródeł, a więc bez robienia ludziom wody z mózgu. Ty
pierwszy nie nauczyłeś, że jak się na czymś nie znam, to lepiej zamilknąć.
Zrobiłeś w tym celu ze mnie barana, a raczej owcę, ale nigdy nie czarną.
Kiedy padało ściśle naukowe pytanie, pierwszy spieszyłeś z odpowiedzią.
I jeszcze jedno; otwarte mówienie o swoich problemach. To już nie tylko
szacunek za odwagę, lecz więcej- sympatia. Humanitarne spojrzenie na
wszelkich _nawiedzonych_ to też Twoja domena. To najpiękniejsze -
człowieczeństwo. Ty je masz.
Żeś młodszy od Amnesiaka, całuję Cię w policzek. Myślę, że żona za to nie
nakrzyczy.
> oTTo

Z Wami choćby do piekła, nie tylko do partii.
Dziękuję, dziekuję...jestem wzruszona...chłopaki!