Re: Dlaczego nie toną?

Data: 2004-07-14 07:14:29
Temat: Re: Dlaczego nie toną?
Od: "Dirko" <d...@w...pl>

W wiadomości news:cd2kcp$2fr$1@news.onet.pl Jan_jr
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tego nie kwestionuję, chodzili po wodzie ale słodkiej.

Hejka. Skoro podobno chodzili po słodkiej wodzie, to tym bardziej
chodziliby po słonej. Można w to wierzyć lub nie tak jak w możliwość
przejścia wielbłąda przez ucho igielne. W każdym razie w tej dziedzinie
moja wiedza jest dalece nie wystarczajaca, żebym mógł dyskutować z
kimkolwiek.

> Włączyłem się w ten wątek przerażony tym, że podobne błędy, z dużo
> gorszym skutkiem dla szeroko pojętego środowiska naturalnego,
> mogły być w informacjach Dirko nt. środków
> grzybo-, chwasto-, owadobójczych.
> ;-)
To co napisałeś powyżej jest po prostu wredne i obłudne.
Kompleksiki rozładowujesz? :-(

> Tych nie weryfikowałem.

To zweryfikuj, a jak nie potrafisz, to nie intryguj.
Pozdrawiam z niesmakiem Ja...cki