Dlaczego ta grypa taka głośna?

1. Data: 2009-05-06 20:01:52

Temat: Dlaczego ta grypa taka głośna?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy grozi nam brak wiepszowiny?
Jak jest spodziewana śmiertelność ludzi?
Jaka jest śmiertelność ludzi w pszypadku zwykłej grypy?

Jak policzyć kiedy pszyjdzie do mnie?
Na pewno na to ma wpływ zaludnienie, pogoda,zwyczaje ludzi,
urbanizacja (małe skupisaka ludzi , czy mało miast, ale bardzo duże).
Jaki kraj, w sensie szybkości postepu, można zestawić z Polską?

2. Data: 2009-05-06 20:16:44

Temat: Re: Dlaczego ta grypa taka głośna?
Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> [...]
> urbanizacja (małe skupisaka ludzi , czy mało miast, ale bardzo duże).
> Jaki kraj, w sensie szybkości postepu, można zestawić z Polską?

To przez żydów - nie lubią wieprzowiny :)

Pozdrawiam, Krzysiek

3. Data: 2009-05-07 11:20:33

Od: "szrot" <n...@s...ie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> To przez żydów - nie lubią wieprzowiny :)
>
> Pozdrawiam, Krzysiek

A ja myślałem że nowy Dżihad, bo Muzułmanie też nie cierpią wieprzowiny.
Chcą nas pozbawić szynki! W Egipcie wybito całe pogłowie świń!

4. Data: 2009-05-07 11:23:14

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

to proste, spadły notowania firm farmaceutycznych w związku z kryzysem,
dlatego nagle pojawił się wirus grypy (dziwne, że zmutował w sposób niemal
niemożliwy bez udziału laboratorium), zwróć uwagę, że w co drugim artykule
pojawia się nazwa kosztującego chyba 100 dolarów za działkę i niemal
zupełnie nieskutecznego leku pewnej znanej firmy.

5. Data: 2009-05-07 19:11:35

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szrot pisze:
> Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja myślałem że nowy Dżihad, bo Muzułmanie też nie cierpią wieprzowiny.
> Chcą nas pozbawić szynki! W Egipcie wybito całe pogłowie świń!

46,Jedyna_swinia_z_Afganistanu_zamknieta_w_kwarantan
nie.html?skad=rss

"Panika jaką wywołała epidemia świńskiej grypy dotarła do Afganistanu.
Jedyna świnia, jaka zamieszkuje terytorium tego kraju trafiła w miejsce
odosobnienia. Ten smutny los spotkał mieszkankę ZOO w Kabulu. Dla
samotnej afgańskiej świni wybudowano specjalny, zamknięty wybieg.
Odizolowania zwierzęcia domagali się sami goście ogrodu. "

Ludzie to debile.

Pozdrawiam, Krzysiek

6. Data: 2009-05-07 20:26:05

Od: "Adam" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawia się nazwa kosztującego chyba 100 dolarów za działkę i niemal
> zupełnie nieskutecznego leku pewnej znanej firmy.

Jesteś chory psychicznie. Mania doszukiwania się wszędzie teorii spiskowych
jest coraz barsziej popularna w internecie. Może to jakiś rodzaj grypy?

> dlatego nagle pojawił się wirus grypy (dziwne, że zmutował w sposób niemal
> niemożliwy bez udziału laboratorium)

Oczywiście, tyś, wielki ekpert, z zawodu informatyk, bystrym okiem
stwierdził, że wirus powstał w jakimś laboratorium.

7. Data: 2009-05-07 20:49:09

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, tyś, wielki ekpert, z zawodu informatyk, bystrym okiem
> stwierdził, że wirus powstał w jakimś laboratorium.
Przyznasz jednak, że między gatunkowe mutacje są bardzo rzadkie o ile nie
niemożliwe w naturalnych warunkach ?
WOJO

8. Data: 2009-05-07 21:29:37

Od: "Adam" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyznasz jednak, że między gatunkowe mutacje są bardzo rzadkie o ile nie
> niemożliwe w naturalnych warunkach ?

A skąd to niby wiesz? Skoro możliwe jest potomstwo samca konia i samicy
osła, to czemu i wirus nie mógłby powstać na drodze mutacji
międzygatunkowych?

9. Data: 2009-05-07 21:34:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO wrote:

> Przyznasz jednak, że między gatunkowe mutacje są bardzo rzadkie o ile nie
> niemożliwe w naturalnych warunkach ?
> WOJO

konkretnie w tym wypadku po pierwsze zwierzę powinno zostać zarażone 2 czy 3
gatunkami grypy jednocześnie (ludzka, świńska i pewnie jeszcze ptasia), po
drugie - nowa odmiana powinna "zwyciężyć", po trzecie - powinien zostać
zarażony człowiek. I zarazić następnych. Jasne, że jest to możliwe w
warunkach naturalnych, kwestia tego, na ile jest to prawdopodobne...

a tymczasem pewien niemal zupełnie nieskuteczny lek przeciwgrypowy, którego
nazwa powtarza się w co drugim artykule prasowym, znika z aptek jak świeże
bułeczki. I dziwnym trafem koncerny są przygotowane na gigantyczne
zwiększenie produkcji.

Jasne, że to może być przypadek. Podobnie jak przypadkiem nikt nie mówi o
roli dużych dawek witaminy C w zwalczaniu tego typu infekcji - jest ona
DUŻO skuteczniejsza, tak ze względu na działanie przeciwwirusowe, jak i
wymiatanie wolnych rodników co zapobiega burzy cytokin.

10. Data: 2009-05-07 21:35:36

Od: Digit <d...@p...bez.spamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 May 2009 22:49:09 +0200, WOJO napisał(a):

> Przyznasz jednak, że między gatunkowe mutacje są bardzo rzadkie o ile nie
> niemożliwe w naturalnych warunkach ?
> WOJO

Ale z tego co wiem to nie jest zadna mutacja miedzygatunkowa (cokolwiek
mialo by to znaczyc ;-) to byl wirus ludzki, ktory przewedrowal na swinie
(wiele wirusow nie jest specyficznych gatunkowo) i tam polaczyl sie z
wirusem tzw swinskiej grypy oraz z tego co pamietam z wirusem ptasiej grypy
ktorym tez te swinie byly zarazone - to tak w uproszczeniu. Wirusy w
komorkach to po prostu fragment DNA wirusowego polaczonego z DNA gospodarza
ktory podlega procesom mutacji, rekombinacji etc jak cala reszta materialu
genetycznego, nie widze nic niezwyklego w tym ze taki proces mogl zajsc
akurat w tym przypadku w organizmie swini. To oczywiscie w uproszczeniu
wielkim.
Pozdrawiam
Darek

Niedojrzała siatkówka, a raczej "pasek"