Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

21. Data: 2015-04-27 08:34:20

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 08:28, Chiron pisze:

> Na jakiej grupie?! W relanym zyciu

a ty to jestes z niebytu? albo Ixi?

--
gazebo

22. Data: 2015-04-27 08:36:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Na jakiej grupie?! W relanym zyciu

Nie wiem jak gazebo - ja dałem przykład właśnie z realnego życia.

--
????
???

23. Data: 2015-04-27 08:42:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:mhkk86$av2$2@node2.news.atman.pl...

> [...]
> New-Age'owcy.
>
> I to wcale nie dlatego, że książka czy pismo jest niepopularne u
> czytelników
> - wszyscy wiemy, jak było z nakładem "Wiedzy Tajemnej" - pisma
> adresowanego
> nie do osób wyznających chrześcijaństwo, ale do rozrastającej się
> młodzieżowej subkultury ezoteryczno-libertyńskiej. Było popularne,
> przynosiło dochód... jednakowoż dystrybutor "Ruch", który był w tym czasie
> praktycznym monopolistą, popełnił decyzję o wstrzymaniu dystrybucji.

1. dotyczy nie chrześcijan jako takich- ale serwilistycznych, po
faszystowsku zblatowanych z władzą grup biznesowych. A prawda wygląda tak,
że jak rządzili ludzie, którzy ściśle trzymali się Kościoła (i nie był to
ZCHN- lecz SLD)- to prowadzili politykę tego typu. Jak dorwali się do koryta
antykościelni- to z kolei blokowali Radio Maryja, TV Trwam, czy Nasz
Dziennik. I to naprawdę używali do tego potężnych środków. Szmatławce
dostawały konceje na cyfrówce- i na dodatek opłaty rozkladano na raty. TV
Trwam nie dostawała, mimo spełniania wszystkich warunków (z tych, co
dostali- z 80% nie spełniało warunków)- a jak w końcu po protestach- także
ulicznych- dostała- to przez pół roku musiała płacić za nadawanie, ale
nadawać nie mogła- bo kanał blokowała BEZPRAWNIE państwowa TV.
Bądź uczciwy- niech Twoje poglądy nie zasłaniają Ci prawdy.

2. tak całkiem na marginesie- nie odpowiedziałeś mi na innej grupie, ale
ponieważ jest a propos tego postu- spytam raz jeszcze: kto Ci dał prawo
nauczania magii?! Pytam po raz n-ty: podoba Ci się idea "Polska europejskim
Haiti?" Możesz bez kręcenia- prosto z serca- nie głową- odpowiedzieć?

--

Chiron

24. Data: 2015-04-27 08:45:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> a ty to jestes z niebytu? albo Ixi?

Jak bedziesz mial cos do powiedzenia- to po prostu napisz

--

Chiron

25. Data: 2015-04-27 08:48:52

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 08:15, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie wiem jak Gazebo, ale ja się spotkałem. Z tak nasilonym bojkotem
> ekonomicznym i medialnym od samego początku od czasu gdy zacząłem wierzyć w
> co innego.

licze, ze nie lejesz innowiercow :) pewien czlowiek chcial dokonczyc
dach w niedziele bo zapowiadali deszcze no i musial zaprzestac prac z
uwagi na "wspanialych" i "uduchowionych" swiezo po mszy chrzescijan
--
gazebo

26. Data: 2015-04-27 08:50:12

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 08:45, Chiron pisze:

> Jak bedziesz mial cos do powiedzenia- to po prostu napisz

jak zawsze prawda w oczy kole

--
gazebo

27. Data: 2015-04-27 08:52:45

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 23:25, Penetrator pisze:
> Chiron
> Wszędzie o tym piszą bo pokazaliście czym jesteście, jak bardzo nienawidzicie....

przeciez oni niosa "oswiecenie" :] a ja dalej nie wiem po kiego grzyba
mialbym uwierzyc w ich Boga

--
gazebo

28. Data: 2015-04-27 08:54:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> jak zawsze prawda w oczy kole

Co palisz? Zmien dilera- naprawde ten ci sprzedaje zbyt mocne dragi.

--

Chiron

29. Data: 2015-04-27 09:12:05

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 08:54, Chiron pisze:

> Co palisz? Zmien dilera- naprawde ten ci sprzedaje zbyt mocne dragi.

za slabe zeby zniesc wasze piekielko

--
gazebo

30. Data: 2015-04-27 09:15:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> za slabe zeby zniesc wasze piekielko

Czym sie zajmujesz w realu?

--

Chiron

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu