Dlatego głosuję na PiS!

61. Data: 2020-07-07 18:49:39

Temat: Re: Dlatego głosuję na PiS!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 17:31, z...@g...com pisze:
> Codzienne plucie jadem to nie miesiączka.

jednym sie myli wietrznie, innym miesiaczka z polityka, na jedno i
drugie sa leki, na wszelkie odmiany dysleksji tez sa sposoby, niektore
kobiety urozmaicaja sobie czas robiac rzeczy, ktorych wczesniej nie
mogly, inne spelniajac sie pozwalaja zeby psychoza do konca wypalila
mozg, a jeszcze inni maja problem z plcia a beda bic innych wierzac w
stopke grubasa

--
gazebo

62. Data: 2020-07-08 00:48:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Codzienne plucie jadem to nie miesiączka.

Tobie ją zastępuje - babo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

63. Data: 2020-07-08 00:53:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 23:48, XL pisze:

> Tobie ją zastępuje - babo.

az musialem sie wysikac z wrazenia, facecie, zerznij mnie

--
gazebo

64. Data: 2020-07-08 00:54:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 23:53, gazebo pisze:

> az musialem sie wysikac z wrazenia, facecie, zerznij mnie

co ci wydluza przyjemnosc XL?

--
gazebo

65. Data: 2020-07-08 00:58:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> az musialem sie wysikac z wrazenia, facecie, zerznij mnie

Zmień pieluchę.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2020-07-08 01:01:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> co ci wydluza przyjemnosc XL?

A po co?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2020-07-08 01:06:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 23:58, XL pisze:

> Zmień pieluchę.

ja pierdole, zeby cytowac mnie, uzywac moich slow, czysta uczciwosc
dyktuje podac zrodlo, wy naprawde nie czytaliscie, nie uczyliscie sie,
nie macie wiedzy, wyobrazni, ani jaj, macie Mnie Boga, i niech tak
zostanie, nic juz z wami nie da sie zrobic

--
gazebo

68. Data: 2020-07-08 01:08:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 00:01, XL pisze:

> A po co?

bardzo dobra odpowiedz

--
gazebo

69. Data: 2020-07-08 01:09:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Rozumiem, że w twoim wieku to problem ze wzrokiem nie pozwala zauważyć że
> to za rządów PiS ceny gazu szły do góry. Te obniżki typ tylko wyborcza manipulacja

Masz upośledzone rozumienie. Za PO-PSL płaciliśmy za gaz najwięcej ze
wszystkich w Europie.
Jest więc teraz co obniżać - dzięki tym durniom poniekąd. Wyborczo czy
niewyborczo - ludziom ganz egal.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

70. Data: 2020-07-08 01:11:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> [...]
> nie macie wiedzy, wyobrazni, ani jaj, macie Mnie Boga, i niech tak
> zostanie, nic juz z wami nie da sie zrobic

Atak masz.
Pielęgniarz, kaftan dla pana!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.