Dlatego głosuję na PiS!

81. Data: 2020-07-08 01:33:15

Temat: Re: Dlatego głosuję na PiS!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 00:24, XL pisze:

> Tak. Bóg cię kocha. Pomimo, że nie trzymasz moczu.

kocham siebie doskonale, wiem, ty tylko podsikujesz, ale to jest
zajebisty pomysl, to ozywi wasze relacje, trzymaj sie tego

--
gazebo

82. Data: 2020-07-08 01:39:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> kocham siebie doskonale, wiem, ty tylko podsikujesz, ale to jest
> zajebisty pomysl, to ozywi wasze relacje, trzymaj sie tego

Mam lepsze sposoby. A tobie przyślę paczkę pampersów do tej psychuszki.
Podaj adres.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

83. Data: 2020-07-08 03:01:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 09:22, FEniks wrote:

> A zatem jak każda spółka akcyjna powinna działać na korzyść jej
> właścicieli. Nie tylko i wyłącznie na korzyść zarządzających nią w ich
> imieniu. To chyba oczywiste.
>
> Ewa,

ceny gazu dla odbiorcow, takze detalicznych, w sytuacji istnienia
ogolnokrajowego monopolisty, posiadajoncego 100% rynku, zatwierdza
UOKiK, na wniosek Prezesa URE...!

84. Data: 2020-07-08 03:10:58

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 03:01, Izaura wrote:

> ceny gazu dla odbiorcow, takze detalicznych, w sytuacji istnienia
> ogolnokrajowego monopolisty, posiadajoncego 100% rynku, zatwierdza
> UOKiK, na wniosek Prezesa URE...!

//i to:

https://docplayer.pl/16140719-Prezes-urzedu-ochrony-
konkurencji-i-konsumentow.html

//energia to nerw kazdej gospodarki i jej cena to instrument
umozliwiajoncy rozdupcenie kazdej gospodarki, (takze narodowej), w jeden
sezon...

85. Data: 2020-07-08 03:19:18

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 01:09, XL wrote:

> Masz upośledzone rozumienie. Za PO-PSL płaciliśmy za gaz najwięcej ze
> wszystkich w Europie.
> Jest więc teraz co obniżać - dzięki tym durniom poniekąd. Wyborczo czy
> niewyborczo - ludziom ganz egal.

//i 'zweite röhre' zardzewieje...

86. Data: 2020-07-08 03:43:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 09:42, FEniks wrote:

> I to raczej w powyższym wywodzie widać kompletny brak zrozumienia, po co
> istnieją spółki Skarbu Państwa. Zwłaszcza w takich dziedzinach jak
> energetyka. A właśnie po to, by chronić interesy obywateli, a więc
> _właścicieli_. Ale niestety władzy się wydaje, że po to, by dorabiać
> swoich aparatczyków. Czyli dokładnie tak, jak było za komuny i do czego
> się widocznie przyzwyczailiście oboje  z Izaurem.
>
> Ewa,

wlascicielami som ci, ktorzy posiadajom akcje tej spolki... ja nie
posiadam i jestem jedynie odbiorcom.

Skarb panstwa posiada ponad 70% i dlatego przedstawiciel wlasciciela
wiekszosciowego w osobie prezesa Urzedu Regulacji Energetyki, z
polecenia rzadu, czy czegos tam, prowadzi w imieniu tego rzadu polityke
energetycznom, ktora ustawia ceny takze na inne nosniki energii...
wegiel, ropy, benzyny, prad, itd...
To jest instrument umozliwiajoncy, w pewnym stopniu, sterowanie calym
przemyslem, innymi spolkami skarbu panstwa, przedsiembiorstwami
prywatnymi i malymi firmami i w koncu, gospodarstwami domowymi, ale
takze zagranicznymi koncernami, ktore prowadzom dzialalnosc w Naszym
pieknym kraju.
Dodatkowo UOKiK, nadzoruje tom spolke w zakresie umozliwiajoncym
istnienie konkurencji.

//sama widzisz, ze jest to zajencie zajebiste... :)

87. Data: 2020-07-08 03:49:10

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 09:55, FEniks wrote:

> Oraz na pewno nie chodzi o to, by spółki Skarbu Państwa z nadwyżek
> finansowych sponsorowały komuś kampanię wyborczą albo tuszowały gafy
> premiera, wyrzucając w ramach przeprosin miliony na fanaberie jakiegoś
> kierowcy rajdowego (żeby to chociaż sport był!). Tak to było za
> zatęchłej komuny, za aparatu PZPR, do którego ojcowie co poniektórych tu
> należeli i teraz słodko wspominają, i nie widzą w takich działaniach
> niczego nieodpowiedniego, bo się do tego za młodu przyzwyczaili i to im
> się wydaje naturalne i oczywiste.
>
> Ewa,

nie wiem jak bylo za pierwszej komuny, ale teraz, kazda firma, (nawet
najmniejsza, jednoosobowa), ma jakoms kwote pieniendzy, ktora stanowi
ulamek procenta zysku, zwanom 'kosztami reprezentacji i niepublicznej
reklamy' i moze se z niom zrobic co chce... nawet kupic kazdemu loda!

88. Data: 2020-07-08 04:15:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 09:41, z...@g...com wrote:
> Gospodarowanie majątkiem to nie działanie na niekorzyść firmy.

//powiedz to premieru Pawlaku...!

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=p
awlak+konteakt+gazprom

89. Data: 2020-07-08 06:25:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2020 o 00:39, XL pisze:

> Mam lepsze sposoby. A tobie przyślę paczkę pampersów do tej psychuszki.
> Podaj adres.

powaznie, tego cie ucza?

--
gazebo

90. Data: 2020-07-08 08:18:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> pomyslalas zeby sie onanizowac?

A po co?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Prawa kampanii: wolno zalac stolycem byle scieki nie POszly w swiat! ;P
Wynik w II turze to kwestia tego czy SŁUŻBY cywilne DOGADAJĄ SIĘ ze służbami wojskowymi ...?
Lista wyznawców.
A zęby, włosy, plamy...
Biel i jasność na indeksie.