Re: Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna

From: Halina <h...@s...ca>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna
Date: Fri, 25 Jul 2003 00:23:20 -0400

Jacek wrote:

(ciach ale tylko dla skryu cytatu)

> Może po prostu poczekaj, daj mu trochę czasu.
> Może zaproponuj czasem coś, piszesz że wnuki jeżdzą do swojej babci, ale
> może jakoś możesz być
> dla nich kimś więcej niż teraz jesteś.
> Może sprobuj porozmawiać z synową, może choćby interesując się jej życiem,
> wtedy na przykład gdy nie ma syna.
> Może zabierz ktoreś z nich na wspólną wycieczkę.

Jacku! Bardzo mnie podniosłes na duchu tym ,ze Ty myslisz jak ze swoją
mamą byc blizej. Moze i mój syn też.
Ja tez chciałabym te "nibywnuki" blizej poznac i jakos dla nich
zaistnieć i dla tej synowej też jakos sie przydać. Ale chyba
rzeczywiscie to kwestia czasu. Dodatkowo dochodzi bariera językowa. Mój
angielski nie jest jeszcze biegły.;-(
Jezeli nie będzie z ich strony celowej blokady z jakichs tam powodów,
to myslę, ze sie w końcu wszystko ułozy.
Pozdrawiam Halina