Do Paulinki.

51. Data: 2009-12-08 20:53:58

Temat: Re: Do Paulinki.
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Jsteś kolczasta, a uważam, że dużo tracisz przez to w życiu, jeśli taka
> jesteś w realu.

Nie jestem kolczasta, nie lubię tanich pochlebstw i ustawiania się z
wiatrem, a najbardziej nie lubię ludzi, którzy uciekną się do każdego
sposobu, żeby kupić akceptację innych ludzi.
W realu dzięki swojej postawie, nie otaczam się takimi osobami.
Coś musi być na rzeczy, skoro nie mogę napisać, żebym się na jakimś
bliskim znajomym zawiodła.

--

Paulinka

52. Data: 2009-12-08 20:57:17

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> :-D

> Mam już dwie córki, dzięki :-)
>

> A zająć Cię chciałam, bo IDĘ NA KURS KSIĘGOWOŚCI!
> Hehe :-)

Powodzenia! Na pierwsze zajęcie nie zapomnij założyć czegoś stosownego,
np uniformu i koszuli zapiętej pod szyję ;>

--

Paulinka

53. Data: 2009-12-08 20:57:37

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> A jednak nawzajem się dotykacie... :)

Masochistki? ;)

--

Paulinka

54. Data: 2009-12-08 20:58:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Dec 2009 21:53:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
> W realu dzięki swojej postawie, nie otaczam się takimi osobami.
> Coś musi być na rzeczy, skoro nie mogę napisać, żebym się na jakimś

Na bliskim - ja też nie :-)
--

Ikselka.

55. Data: 2009-12-08 21:00:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Dec 2009 21:57:17 +0100, Paulinka napisał(a):

> Powodzenia! Na pierwsze zajęcie nie zapomnij założyć czegoś stosownego,
> np uniformu i koszuli zapiętej pod szyję ;>

Se szary golf założę i czarne półbuty na płaskim ;-PPP
--

Ikselka.

56. Data: 2009-12-08 21:01:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Dec 2009 21:57:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Masochistki? ;)

Te, co zaczynają od czubienia, oczywiście :-)
--

Ikselka.

57. Data: 2009-12-08 21:03:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Se szary golf założę i czarne półbuty na płaskim ;-PPP

No ja myślę, jeszcze by się te inne kursantki zawstydziły, że one po
wiedzę przyszły, a Ty trenera podrywać ;)

--

Paulinka

58. Data: 2009-12-08 21:11:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Dec 2009 22:03:26 +0100, Paulinka napisał(a):

> No ja myślę, jeszcze by się te inne kursantki zawstydziły, że one po
> wiedzę przyszły, a Ty trenera podrywać ;)

Ale to dopiero od połowy stycznia będę się martwiła, bo nie mam żadnych
butów na plaskim, ani szarego golf... o cholerka, golfu czy golfa ;-PPP A
kij z tym, ani golfu, ani golfa - szarego :-D
--

Ikselka.

59. Data: 2009-12-09 01:32:35

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> I wespół w zespół,
> wespół w zespół,
> By żądz moc móc zmóc.

Myślałem, że wzmóc...

michał

60. Data: 2009-12-09 12:58:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Dec 2009 02:32:35 +0100, michal napisał(a):

> Myślałem, że wzmóc...

Węglik wysiadł...
--

Ikselka.