Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
From: "Robakks" <R...@i...eu>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do XL-ki i Chirona od Robakksa :)
Date: Mon, 28 Dec 2009 22:09:01 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 52
Message-ID: <hhb58e$cou$1@news.interia.pl>
References: <hh82a8$ioo$1@inews.gazeta.pl>
<yehp4j2iu77w$.10oedxb1jypqe.dlg@40tude.net>
<hh83mn$ns2$1@inews.gazeta.pl> <hh83vr$9as$1@news.onet.pl>
<hh8536$ssq$1@inews.gazeta.pl> <y...@4...net>
<hh8d3h$22r$1@inews.gazeta.pl> <hh8dl7$2l5$1@news.onet.pl>
<hh9tns$o27$1@inews.gazeta.pl> <hhap6e$bm4$1@news.onet.pl>
<hhb0cm$6vh$1@inews.gazeta.pl>
<tobjswqu3rq5.wwfdksplsrvv$.dlg@40tude.net>
<hhb1hq$bl9$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: chello089079191041.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.interia.pl 1262032974 13086 89.79.191.41 (28 Dec 2009 20:42:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Dec 2009 20:42:54 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Priority: 3
X-Authenticated-User: Robakks % interia+eu
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.filozofia:196106 pl.sci.psychologia:498897
Ukryj nagłówki
"XL" <i...@g...pl>
news:1wfatpnjsootb.z4y36dw0l6iy.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 28 Dec 2009 20:39:38 +0100, Robakks napisał(a):
>> "XL" <i...@g...pl>
>> news:tobjswqu3rq5.wwfdksplsrvv$.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Mon, 28 Dec 2009 20:19:50 +0100, Robakks napisał(a):
>>
>>>> Mam konkretne pytanie:
>>>> "Czy dwa wiersze nieskończone to jeden wiersz?" :-)
>>
>>> Mówisz cały czas o znakach graficznych, a ja/Chiron o liczbach.
>>> Dwa rządki cyferek to dwa rządki cyferek.
>>> Ale:
>>> Dwa identyczne zbiory liczbowe A to wciąż jeden zbiór A.
>>> Informacja A plus Informacja A to ciągle Informacja A.
>>> Nie widzę możliwości porozumienia się.
>>> --
>>> Ikselka.
>>
>> 1. Znaki graficzne to elementy zbioru.
>> 2. Każdy element ma numer, który jest liczbą porządkową
>> wyrażającą kolejność.
>>
>> Czy dlatego nie możemy się porozumieć, że piszesz o liczbach
>> nie wiedząc co to są liczby, a gdy pokazuję Ci liczby
>
> Pokazujesz mi powtórzone znaki graficzne, a nie liczby.
>
>> to mówisz,
>> że liczby to nie liczby... ?
>> Tak? :)
>
> Dlatego nie możemy sie porozumiec, że pokazujesz mi znaki graficzne ułożone
> w rządki/wiersze, a mówisz, że to są liczby.
> A tak nie jest.
>
> W dodatku sądzisz, iż jeśli np znak graficzny "2" powtórzysz w
> drugiej linijce, to teraz oznacza on INNĄ liczbę niż tę, którą oznaczał on
> linijkę wyżej.
> A tak nie jest.
> Zatem jeśli powtórzysz/podwoisz cały wiersz ZNAKÓW GRAFICZNYCH, to i tak po
> prostu wymieniasz powtórnie elementy TEGO SAMEGO ZBIORU LICZBOWEGO.
> --
> Ikselka.
Rozumiem.
Twoim zdaniem zbiór {1; 2; 3; 4; 5; ...}
nie jest zbiorem tylko rządkiem znaków graficznych.
Zapisz więc jakiś zbiór, który nie jest rządkiem - lecz zbiorem. OK?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
|