Re: Do czego kiedyś służył mężczyzna :)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Do czego kiedyś służył mężczyzna :)
Date: Mon, 23 Mar 2009 21:06:01 +0100

Dnia Mon, 23 Mar 2009 19:26:52 +0100, medea napisał(a):

> Kazik M. też pewnie chciał mieć więcej dzieci, więc postanowił znaleźć
> kobietę, która się na to jeszcze może zgodzić. ;/
>
> Ewa

Jak już pisałam, Nurowska opowiedziała sprawę sprzed wielu lat. Wtedy mogła
mieć jeszcze dużo dzieci. Mając 15-letnią córkę w swoim pokoleniu musiała
mieć jakieś 35-38 lat. Ty miałaś dopiero pierwsze dziecko po 30-tce.
Dziwię się, że oboje z Saulem nie kojarzycie zupełnie liczb. Przecież
pisałam, że budowała koalicję z (wtedy) 15 letnią córką. Czyli skoro
obecnie ma 60 lat i gdyby to teraz ją ów "potwór" porzucił, to co, urodziła
w wieku 45 lat pierwsze dziecko??? - pomyśleliście choć trochę nad tym, co
napisałam?
Żenujący brak kojarzenia u obojga.

A Kazika żona raczej ma prawo dziś już nie planować dzieci i nikt się temu
nie dziwi. Jeśli on ma takie ambicje, jak piszesz, no to już tylko jego
egoizm nakazał mu poszukać klaczki rozpłodowej, ale też nie sądzę, aby to
było przyczyną, lecz zupełnie przy... ziemne sprawy nagle obudzonego w nim
podstarzałego playboya.