Data: 2003-09-02 20:36:09
Temat: Re: Do konsultantek / klientek Avon
Od: "mo" <m...@i...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Krystella" <k...@U...pl> napisał w
wiadomości news:bj2kom$1mf7$1@news.atman.pl...
> Witam,
> Chcialabym uzyskac informacje od Konsultantek Avon, ale tym razem nie na
> temat produktow, ale samej firmy i wspolpracy z nia. Zaznaczam, ze nie
> chodzi mi tutaj o zachwyty, ale o minusy i to, co Was (Konsultantki /
> Klientki) razi w kontaktach z firmą
Jestem konsultantką od roku, i do tej pory nie narzekałam na firmę,
oczywiście jest sporo minusów o których wspomniano wyżej, ale to mnie nie
denerwowało za bardzo.
Natomiast ostatnio jestem okropnie wściekła na Avon. Zaczęło się od tego, że
przez ok pół roku byłam regularnie nękana telefonami pod tytułem "musi pani
pójść na kurs kosmetyczny". Nie miałam na to ani czasu ani ochoty -
odmawiałam. I oto któregoś pięknego dnia dostałam fakturę za kosmetyki na
której widniała też kwota 30 PLN jako opłata za kurs kosmetyczny. Ponieważ
na fakturze były też kosmetyki musiałam ją zapłacić. Było to w czerwcu, do
tej pory pomimo moich telefonów do różnych osób, nie udało mi się pieniędzy
odzyskać. Czuję się oszukana i okradziona. Nie wiem do kogo mam z tym pójść,
bo jak dzwonię do swojego okręgu to mówią że napewno to załatwią i nie robią
nic, a jak dzwoniłam gdzieś indziej to mówią że mam z tym iść do swojego
okręgu. Koło się zamyka.
Mo
|