Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

11. Data: 2005-12-30 22:02:28

Temat: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

~profos~ napisał(a):

> Do woja marsz, do woja ...

do budy, trolu.

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

12. Data: 2005-12-30 22:06:41

Od: Jacy <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie podpisywalismy. Nasze umowy wygasaja 31.12 o goidz 24 a w
> rzeczywistosci dzisiaj o 18.00. Potraktuj to tak; 14 tys lekarzy zakonczylo
> dzis swoja dzialalnosc i zaczyna sie zastanawiac nad wyjazdem z kraju nad

Dobre, dobre ;-)
Tak trzymać.
Mordy pozdrawiają Dom...ce

--
Jacy

13. Data: 2005-12-30 22:11:04

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozwiązać NFZ-y i SPRYWATYZOWAĆ JAK NAJSZYBCIEJ
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Korwin Nikke Forever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dr.Endriu

14. Data: 2005-12-30 22:15:20

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> widzisz, problem w tym, ze malo ludzi w Polsce wie iz system w ktorym
> zyja i ktory 'wyznaja' to socjalizm,
> teraz rzad zwali winne na was lekarzy, a glupi lud przyjdzie was bic
> i ograbiac zadajac abyscie doplacali do swojego interesu

INHo my sobie jakos poradzimy. ostatecznie jak ktos 6 lat wkuwal medycyne a
potem 6 lat sie specjalizowal to dla niego nauka jezyka dunskiego to
drobiazg.
a narod zostanie ze swoja medycyna loteryjna i Flaszką-Religą obiecujacym
gruszki na wierzbie za 7 lat.

15. Data: 2005-12-30 22:16:21

Od: "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

[Ciach]
>Bo widzisz jak hydraulik sie zatrudni w zakladzie pracy i nie przyjdzie do
>roboty to go wypieprza i nic zlego sie nie stanie.

Tak bo nie umrze ciężko chory który nie otrzymał pomocy

> A jak lekarz sie nie zatrudni to i tak kaza mu pracowac. Rozumiesz cwoku?

Tak, Lekarz ma OBOWIĄZEK ratowania życia

>Pozdrawiam Norbert

widać jakie środowisko reprezentujesz
hydraulik nie składa przysięgi Hipokratesa,
zawód ten wybierałeś z pełną świadomością, nie muszę przypominać Ci co
oznacza słowo LEKARZ

Rozpoczynając studia chyba nie byłeś takim matołem aby mysleć że zarobisz
krocie
na praktyce w przychodni.

Niestety dopiero wieloletnia praktyka pozwoli Ci na otwarcie własnego
gabinetu i kasowania "ćwoków" na własny rachunek.
tak dla mojej ciekawości - ile kosztowały Cię studia AM ???

pzdr NOWOROCZNIE

__
lm

16. Data: 2005-12-30 22:17:32

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Maksymowicz pisze 30-12-2005 23:00:

>Jezeli znasz sposob w jaki lekarz POZ moze naciagnac NFZ to podaj. Chetnie
>poslucham. Bo ja nie znam.
Proponuję nie karmić trolla - on ma jedyną słuszną wizję pasożytów ze
służby zdrowia, a jak fakty temu przeczą, tym gorzej dla faktów. Swoją
drogą, "będąc młodą hieną pracującą dla NFZ" (dzięki Bogu, już nie
pracuję), miałem kiedyś podobnego pacjenta (może to jakiś jego krewny).
Kiedy czekał na pierwszą u nas wizytę, niecierpliwiąc się długim
oczekiwaniem (to, że przyszedł za wcześnie i jego wizyta dopiero miała
nadejść, nie przeszkadzało mu nas z tego powodu opieprzyć), wszedł do
gabinetu i stwierdził, że on idzie zapalić, a my mamy go zawołać (sic!).
Na moje stwierdzenie, że nie życzę sobie, żeby palił tuż przed wizytą (w
końcu nie każdy lubi grzebać w popielniczce), zaczął się wydzierać ("co
to za porządki", "on nam pokaże") i próbował wyrwać właśnie założoną
kartę asystentce, "bo nie wiadomo ile żeśmy już na nim zarobili" i w
końcu poszedł (rozsądnie nie pojawiając się już nigdy więcej). A było to
w czasach, kiedy nikomu nie śniło się jeszcze o ludowej sprawiedliwości
PIS-u.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

17. Data: 2005-12-30 22:21:13

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Dr.Endriu pisze 30-12-2005 23:11:

> Rozwiązać NFZ-y i SPRYWATYZOWAĆ JAK NAJSZYBCIEJ
>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> Korwin Nikke Forever !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Panie Doktorze - wymagałoby wiedzieć, jak nazywa się doktora idol, czyż
nie? Dzisiaj pięciokrotnie źle napisałeś jego nazwisko (i to podwójnie źle).
;-p

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

18. Data: 2005-12-30 22:23:00

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uczelnie też jak najszybciej sprywatyzować

I TO JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!!!!!!!!. KTO ŹLE UCZY i DROGO TO WYPADA Z GRY
!!!!!!!!!!!!

(Patrz nasze uczelnie MEDYCZNE zaoczne z astronomicznymi cenami
zaporowymi za studia zaoczne na które stać
tylko dzieci doktorów i ludzi związanych z władzą!!!!!!!!!!)

KORWIN NIKKE FOREVER !!!!!!!!!!!!!!

Dr.Endriu

19. Data: 2005-12-30 22:29:28

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

~profos~ pisze 30-12-2005 22:03:

>Rodzinnego - bo powinien mnie znać,
>i znać historię mojej choroby,

Twoim lekarzem rodzinnym powinien być psychiatra (psychiatrzy, wybaczcie!).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

20. Data: 2005-12-30 22:35:58

Od: "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

[CIACH}

> INHo my sobie jakos poradzimy. ostatecznie jak ktos 6 lat wkuwal medycyne
> a potem 6 lat sie specjalizowal to dla niego nauka jezyka dunskiego to
> drobiazg.

Juz to było (... RZĄD SIĘ SAM WYŻYWI...J.Urban 1988)

buachaaa ha ha

pozdrawiam prawdziwych lekarzy

a i tych pseudo też,
niech z Nowym Rokiem pójdą o poradę do prawdziwych (ale czy sie dostaną?)

__
lm

celebrex a alkohol
POZ info z http://pzmazowsze.pl/