Do użytkowników ekspresów do kawy ...

1. Data: 2008-08-01 11:52:27

Temat: Do użytkowników ekspresów do kawy ...
Od: Wiesław Łopata <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... automatycznych.
Jaką używacie wodę. Nabyłem Jurę C5 i tam stoi aby używać wody .... z kranu.
I nie wolno mineralnej.
Czy na rynku występują jakieś wody "niemineralne"? Czy woda źródlana jest
taż wodą mineralną?
Wiesiek

2. Data: 2008-08-01 12:47:58

Temat: Re: Do użytkowników ekspresów do kawy ...
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław Łopata pisze:
> .... automatycznych.

Masz na myśli ciśnieniowe?

Ja od lat używam mineralnej w dużych butlach (takiej przeznaczonej do
gotowania).

Ewa

3. Data: 2008-08-01 12:56:20

Od: Wiesław Łopata <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak - ciśnieniowe.

A co to za woda i co z kamieniem?
Wiesiek

4. Data: 2008-08-01 13:48:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiesław Łopata pisze:

> A co to za woda i co z kamieniem?

Nie ma żadnego kamienia. Chodzi Ci pewnie o ten osad z minerałów. Używam
od lat, gotuję też w czajniku elektrycznym, nic się nie wytrąca.
Używam Staropolanki w dużych butlach (takich po 20l).

Ewa

5. Data: 2008-08-01 18:57:49

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Aug 2008 13:52:27 +0200, Wiesław Łopata
<w...@p...onet.pl> wrote:

>.... automatycznych.
>Jaką używacie wodę.

Jakiej używacie wody.
Ja leję kranówę.

>Nabyłem Jurę C5 i tam stoi aby używać wody .... z kranu.
>I nie wolno mineralnej.
>Czy na rynku występują jakieś wody "niemineralne"?

Nawet więcej niż tych mineralnych.

>Czy woda źródlana jest taż wodą mineralną?

Nie. Wodę mineralną najłatwiej rozpoznać po napisie "woda mineralna"
na etykiecie.

--
Maciej Bójko
m...@g...com

6. Data: 2008-08-01 22:56:47

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 13:52, Wiesław Łopata <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> I nie wolno mineralnej.
> Czy na rynku występują jakieś wody "niemineralne"? Czy woda źródlana jest

Zamontuj fitr RO, będziesz miał dobrą wodę.

7. Data: 2008-08-02 07:52:35

Od: Wiesław Łopata-UMPC <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamontuj fitr RO, będziesz miał dobrą wodę.

Zamontowałem filtr. Ale wg informacji od dostawcy ten filtr nie "podoła" gdy
naleje sie wody mineralnej.
Wiesiek

8. Data: 2008-08-02 16:32:27

Od: "thetus" <thetus@nospam_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na rynku występują jakieś wody "niemineralne"? Czy woda źródlana jest
> taż wodą mineralną?

Wiekszosc wod ktore stoja na polkach w sklepie to zwykle wody zrodlane, a
nie zadne mineralne mozna spokojnie uzywac do gotowania.

Prawdziwa woda mineralna ma zawartosc skladników mineralnych powyzej
1500mg/l.
Informacje na temat zawartosci skladnikow mineralnych znajdziesz na
etykiecie kazdej wody.

Pozdrawiam
Maciek

9. Data: 2008-08-02 17:50:13

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Sie, 09:52, Wiesław Łopata-UMPC <w...@p...onet.pl>
wrote:
> Zamontuj fitr RO, będziesz miał dobrą wodę.
>
> Zamontowałem filtr. Ale wg informacji od dostawcy ten filtr nie "podoła" gdy
> naleje sie wody mineralnej.
> Wiesiek

To pewnie jakiś pizdryk, a nie filtr dający 50 litrów na dobę...

10. Data: 2008-08-02 17:58:25

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> To pewnie jakiś pizdryk, a nie filtr dający 50 litrów na dobę...

W zlewie raczej się wody mineralnej nie używa...

--
Pozdrawiam - Aicha

Przetwory
Piecznienie na oliwie z Oliwek