Re: Dom za 1$

Data: 2010-12-13 11:53:42
Temat: Re: Dom za 1$
Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

W dniu 2010-12-12 09:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
ouse-sells-aft_n_119862.html

> Ale wiesz na kogo wychodzisz nabierajac sie na taki cienki trolling?
>
> Werbinski walczy o wpis w wikipedii w miejscu buzdygana.

Mnie nie obchodzi dlaczego imć Werbiński głosi swoje poglądy :) Obojętne
mi czy ma z tego kasę czy tylko satysfakcję i czy będzie miał wpis obok
buzdygana czy nie.

Po prostu uważam, że generalnie prawdą jest, że branie kredytu na 30 lat
z założeniem, że na pewno nic się złego w tym czasie nie stanie, jest
naiwnością. I jeśli ktoś uważa że szklanka jest w połowie pusta (czyli
że brak mu wrodzonego optymizmu) to ma prawo mieszkać w szopie,
oszczędzać, inwestować itd.
I tylko tyle.. a niektórzy grupowicze starają mu się to na siłę wybić z
głowy i nakazać swój tok rozumowania w myśl którego, lepiej wziąć kredyt
i mieszkać wygodnie niż nie mieć kredytu i gnieść się w norze. Sęk w
tym, że dla jednego pojęcie "wygoda" wiąże się z szeroką kanapą a dla
drugiego, ze świadomością, że nie ma na głowie hipoteki.

Niech sobie każdy robi jak mu pasuje i tak naprawdę dopiero za 30 lat
okaże się kto lepiej na tym wyszedł.

BTW: Tylko ten crosspost mnie wq..wia...@!#!@!!!

PZDR
Shaman