Re: Dom za 20 000 zł

Data: 2010-09-27 17:53:37
Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

Dnia Mon, 27 Sep 2010 17:18:59 +0200, Plumpi napisał(a):

> Ha ha ha, a jednak trzeba się przeprowadzić do tego miasta i w nim mieszkać.

Tylko na czas studiów. I nikt nie każe jechać na te studia na drugi koniec
Polski.

> Akademik z resztą do najtańszych rozwiązań nie należy.

Jest jednym z najtańszych. Chyba, że chcesz porównać z wynajmem mieszkania
w szóstkę - wtedy faktycznie jest taniej. Ale warunki jakby zbliżone.

> Ci co pouciekali już nie powrócili. Ci co przybyli to są mieszkańcy
> okolicznych, upadających wiosek. Ludzie nie idą w kierunku wsi i lasów, lecz
> wręcz przeciwnie, uciekają ze wsi do miast za pracą, płacą i mieszkaniem.
> Jak więc widać ekspansja idzie w prze3ciwnym kierunku niż uważasz.

W obie strony. Ludzie również uciekają z miasta, by się osiedlić pod nim
lub jeszcze dalej. Mnie już duże miasto zmęczyło i chętnie też bym tak
zrobił.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl