Re: Dom za 20 000 zł

Data: 2010-09-29 17:51:18
Temat: Re: Dom za 20 000 zł
Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

wiadomości news:c1.01.3MqJvb$ItB@mike.oldfield.org.pl...

> Bo to JEST jeden pokój. Taki fajny open-space :D

Tak, tak, a "Kopernik była kobietą".
Widzisz sam się złapałeś we własne sidła.
Zastosowałem dokładnie twoją metodę kłamstw, czyli coś, gdzieś podsłyczałem
resztę sobie dopowiedziałem tak jak mi było wygodniej i opisałem to na
grupie jako pewnik. Adasiu dokładnie działasz w taki sposób. To jest twoja
szkoła, a ja dość szybko się uczę i dlatego uderzyłem w ciebie twoją własną
bronią.
Wkur.... mnie twój stosunek do ludzi i do ich stanu majętności. Wywyższasz
się udając "niewiadomo co i niewiadomo kogo", a wszelkie swoje niepowodzenia
np. stare, gnijące auto tłumaczysz jego wyższością nad innymi. Próbujesz się
tłumaczyć z wszystkiego.Tak naprawdę to wisi mi to gdzie mieszkasz, ile
zarabiasz i czy cię stać na utrzymanie domu, mieszkania, samochodu czy też
10 kochanek. Pomimo tego, że jesteś łajzą, życzę ci wszystkiego najlepszego
i żeby ci się wiodło jak najlepiej, ale przestań już z siebie robić tak
zaradnego i bogatego, a wszystrkich innych traktować jak nieudaczników
życiowych. Jestem w stanie się założyć, ze tu na grupie osoby, któe tak
dołujesz mogły by cię kupić 10 razy z całym twoim dorobkiem i majątkiem
życiowym.

> Ludzie bogaci mają czas. Coś, co jest niedostępne dla tyrających biedaków.

Mylisz się, bo nigdy nie miałeś do czynienia z osobami naprawdę bogatymi.