Re: Dominacja w związku

Data: 2011-02-11 13:20:14
Temat: Re: Dominacja w związku
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> lider = ktoś kto podejmuje decyzje w sytuacji gdy nie potrafi się wybrać
> kto z dostępnych będzie się lepiej nadawać (z uwzględnieniem czasu namysłu).
>
> proponuję małżeństwo, w którym w takim przypadku decyduje kostka.
> ostatecznie pojebana rodzina... niestety w większości wypadku partnerstwo
> kończy się na chęciach.
>
> aha. często "lider" podejmuje decyzję kto ma wybrać bardziej doświadczonego
> jeśli czasu jest w nadmiarze.
> to żeby trochę pomóc w sytuacjach rozmytego opiniowania o własnym i cudzym
> doświadczeniu.

żeby uzupełnić temat bo to dla niektórych za trudne.

obecnie duża część decyzji lidera (odróżnić od "lidera" to:
* ja będę lepszym liderem, a nie wybór najbardziej kompetentnego w temacie.

to gdyby jakiś świeżak chciał się rzucić i się potem oburzać czemu mu
nie wyszło.

po prostu niestety ale wiara w cuda to raczej powszechny zwyczaj.

Artur Górniak