Doroty w kuchni ;-)

1. Data: 2003-03-01 18:10:41

Temat: Doroty w kuchni ;-)
Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Nie wiem, czy tylko mi się wydaje, czy też tak jest w rzeczywistości, że
najczęściej i najsmaczniej wypowiadają się tutaj Doroty? Czyżby imię to
dawało jakieś specjalne zdolności kulinarne?
Przy okazji - żądam zaprzestania nazywania proszku do prania Dosią. W
końcu,jak wynika z lektury tej grupy, Dosie najlepiej gotują!
Z pozdrowieniami
Dorota

1. Data: 2003-03-01 19:50:53

Temat: Re: Doroty w kuchni ;-)
Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Nie wiem, czy tylko mi się wydaje, czy też tak jest w rzeczywistości, że
> najczęściej i najsmaczniej wypowiadają się tutaj Doroty?

zapomnialas dodac ze rowniez najskromniej ;))))

pozdrowionka
chmurka (nie Dorota ) :))

1. Data: 2003-03-01 20:27:02

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

;-)

Dorota

1. Data: 2003-03-01 20:43:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> końcu,jak wynika z lektury tej grupy, Dosie najlepiej gotują!
> Z pozdrowieniami
> Dorota

hehe, ja pamietam, jak nie moglam odzwyczaic jednej z moich kolezanek
nazywania mnie Dorcią albo Dorką (jakas zapasiona, sapiaca, niskopodwoziowa
suczka krzywolapna biegala wtedy po moim osiedlu z glosno przywolujaca ja
pancią).
A moja ciocia z kolei uparcie nazywala mnie Doronią. Co za koszmar z
dziecinstwa, hihihi

pozdrawiam Dorota zza płota

1. Data: 2003-03-01 20:50:58

Od: "Dorota***" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moja ciocia z kolei uparcie nazywala mnie Doronią. Co za koszmar z

A ja do tej pory nienawidzę piosenki z przedszkola
"Ta Dorotka ta malusia" :-))))))
D.

1. Data: 2003-03-01 20:56:13

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przy okazji - żądam zaprzestania nazywania proszku do prania Dosią. W
> końcu,jak wynika z lektury tej grupy, Dosie najlepiej gotują!

jakos sobie teraz nie wyobrazam, zeby powstal nagle proszek do pieczenia
Dosia, hle hle hle hle, kazdemu bedzie sie od razu kojarzyl z pioraca swinia

ociec prac :)
dobranoc, jutro des volailles and duzo frytek :)
Wkn

1. Data: 2003-03-02 09:34:35

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota*** wrote:
> ;-)
>
> Dorota

...hmmm.....jesli nawet najsmaczniej Doroty pisza o gotowaniu to wcale
nie oznacza ze najsmaczniej gotuja. Z gotowaniem, jak z seksem, mila
pani. Nie wystarczy ladnie o nim (seksie) opowiadac :D

J ;-)

1. Data: 2003-03-02 09:39:44

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja do tej pory nienawidzę piosenki z przedszkola
> "Ta Dorotka ta malusia" :-))))))
> D.

przestan, bo mi kanapka stanie w gardle :-}

zdecydowanie Wkn

1. Data: 2003-03-02 09:40:12

Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:
> jakos sobie teraz nie wyobrazam, zeby powstal nagle proszek do
> pieczenia Dosia, hle hle hle hle, kazdemu bedzie sie od razu kojarzyl
> z pioraca swinia

Ty patrz.... mnie jakos z tego proszku do prania wizerunek malej swini
nie utrwalil sie bo po lekturze Twojego postu zlapalem sie natym ze Twoj
post uznalem za obelzywy, bo Dorote od pioracych swin wyzywasz ;-) No
ale oczywiscie to tylko taka pierwsza mysl byla. Ja wiem jedno, ile razy
pralem :Dosia:, tyle razy to co mialo byc biale bylo szare :-( A ze
zaoszczedzilem? No i co z tego :D

J.

1. Data: 2003-03-02 17:10:20

Temat: Odp: Doroty w kuchni ;-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota*** <d...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3r704$7k2$...@n...onet.pl...

> A ja do tej pory nienawidzę piosenki z przedszkola
> "Ta Dorotka ta malusia" :-))))))

Jak juz i tak offtopic, to pozwole sobie uzupelnic, ze i tak masz
"lepiej" niz Magdy za czasow "Pszczolki Mai" (niezorientowanym
przypomne o pewnej dzdzownicy tam wystepujacej...) ;-), to byl dopiero
koszmarek ;-)...

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda