Dosyć mniam

1. Data: 2004-06-22 07:33:27

Temat: Dosyć mniam
Od: "bożka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Często krytykujecie tutaj nadużywanie zdrobnień - i słusznie, uważam. Nikt
chyba jednak nie zwraca uwagi na ciągłe posługiwanie się słówkiem "mniam".
Co chwila czytam, że coś jest "mniam". Dosyc tego mniamniania! To ujdzie w
przedszkolu, a tu jest infantylne do kwadratu i mnie na przykład jakoś
brzydzi.

1. Data: 2004-06-22 07:41:32

Temat: Re: Dosyć mniam
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mniam.

MSPANC :>

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-06-22 07:58:10

Od: "Paweł Kazienko" <kazin_super_electronic@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mniam
mniam
mniam
mniam
mniam
mniam
mniam
mniam
mniam
mniam
... pycha

1. Data: 2004-06-22 08:02:36

Od: Piotr <p...@n...spamuj.com> szukaj wiadomości tego autora

bożka wrote:

> [...]
> Co chwila czytam, że coś jest "mniam". Dosyc tego mniamniania! To ujdzie w
> przedszkolu, a tu jest infantylne do kwadratu i mnie na przykład jakoś

A to może wolisz żeby pisać że coś jest "ZAJEBISTE!!!" ? ;-)

pozdrawiam
Piotr

1. Data: 2004-06-22 09:11:25

Od: "Moniusia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, że włączę się do dyskusji....

ale można użyć też słówka WYPASISTE !

....to ze słownika moje syna, nie wiem tylko czy użyte w odpowiednim
kontekście :)

pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2004-06-22 10:54:12

Od: "Eskarina" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze jedwabiste? :)

a ja wlasnie mniam mniam trujskawy ze smietanoł ;)

pozdrawiam.
Ustyna.

1. Data: 2004-06-22 19:19:53

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <cb8nf5$6j4$1@atlantis.news.tpi.pl> bożka wrote:
> [...]
> "mniam". Co chwila czytam, że coś jest "mniam". Dosyc tego mniamniania!
> To ujdzie w przedszkolu, a tu jest infantylne do kwadratu i mnie na

E, tam. Mniam jest mniamuśne!
;-)

Władysław
--
Chwiejność filozoficznego terminu "wartość" jest przynajmniej potrójna
W. Tatarkiewicz

1. Data: 2004-06-23 17:51:16

Od: Boguslaw kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

bożka wrote:
> [...]
> Co chwila czytam, że coś jest "mniam". Dosyc tego mniamniania! To ujdzie w
> przedszkolu, a tu jest infantylne do kwadratu i mnie na przykład jakoś

Ale jesli cos jest mniam to dlaczego opisywac to innymi, mniej
pasujacymi slowami? -))

BK

Zakalec-wina proszku do pieczenia ?
Farsz - krokiety