Re: Dowiedziec sie co w trawie piszczy....

Data: 2000-07-02 18:28:09
Temat: Re: Dowiedziec sie co w trawie piszczy....
Od: "nhoecs" <n...@g...pl>

Witam!
"Kangoo" <w...@y...com> wrote in message
news:395D21FB.892D7CB7@yahoo.com...
> Czesc Wam wszystkim i kazdemu z osobna.
>
> Mam maly problem ze zrozumieniem dziewczyny, a dokladniej czy chce ze
> mna byc, czy tez nie. Poznalem ja dosc przypadkowo, bo pracuje kolo
[...]
> wogole sens, i jak myslicie jakie sa szanse ze powie "tak"?

Trudno wyrokować cokolwiek na odległość...

W wiekszości przypadków, epitet "przyjaciel" oznacza, że dla Niej nie
nadajesz się do niczego więcej...

Polecam archiwum grupy - mimo że temat NTG, to spotkał się wiele razy
ze sporym odzewem (nie pozbawionym "flames" ;).

pozdrawiam
nh

"Kobieta może być przyjaciółka mężczyzny: lecz by uczucie trwało,
niezbędne jest wesprzeć je odrobina fizycznej antypatii" - Friedrich
Nietzsche.

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl