Dowod naukowy na to, ze pijacy mleko zyja dluzej Re: From the BBC - Taller people 'live longer'

11. Data: 2001-06-14 19:38:56

Temat: Re: Dowod naukowy na to, ze pijacy mleko zyja dluzej Re: From the BBC - Taller people 'live longer'
Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a po co komu udomowiony bizon, zjadajacy tone siana miesiecznie.
> a po co komu udomowionu tur? krowa pochodzi od tura, o ile mi wiadomo.
>
> Przeciez Aborygeni pija mleko.
Czyje? w Australii ze ssakami bylo kiepsko(mowie o dawnych aborygenach,teraz to
pija i polkokte(i zyja) )

> a nie bylas nigdy zainteresowana przyczyna nielubienia mleka ?
Nie lubie :smaku,zapachu, konsystencji.Nie wiem dlaczego, nie lubie i juz.
.
> I moze pijac mleko mialabys 180 cm wzrostu, lepsza odpornosc organizmu,
> mocniejsze kosci i wieksza przezywalnosc ?

Na kosci nie nazekam, na odpornosc rowniez , z przezywalnoscai moja jak na
razie wszystko w porzadku. A na plaster mi 180? Koszykowki tez nie lubie, a na
dodatek bylabym wieksza od 3/4 populacji meskiej, z moim mezczyzna na czele ( a
zebys ty widzial jak on pije mleko, brrrr, az mi sie niedobrze robi jak on tak
te zimne paskudztwo z butelki....mleko to nie wszystko, geny tez sa wazne)

osmiorna

12. Data: 2001-06-14 20:30:02

Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> a co jedza pija i jedza roczne czy kilkuletnie dzieci jak nie mleko czy
> kaszki na mleku ?
> Jacek

Najróżnorodniejsze warzywa i owoce w postaci
soków, papek, zupek, gotowane, surowe itd,
początkowo kukurydziane i ryżowe produkty,
później także zbożowe. Jajka oraz mięso.
Pozdrawiam, życzę więcej rozsądku
Asia

13. Data: 2001-06-14 20:32:29

Od: Joanna Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> I bardzo dobrze, ale dla badan istotna jest srednia z populacji.
> I masz wybor.
> Ze twoje dzieci pozbawione mleka beda srednio nizsze od kolegow w szkole.

A to ja mam pecha w stosunku do reszty populacji ;-(
Codziennie mleko i 153 cm ;-(
Asia

14. Data: 2001-06-14 21:12:01

Od: <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> soków, papek, zupek, gotowane, surowe itd,
> początkowo kukurydziane i ryżowe produkty,
> później także zbożowe. Jajka oraz mięso.

Dolaczam sie do zyczen :-))
same Aski.......

Joaska
znikam, wyczerpal mi sie limit na te 24 godziny :-)

15. Data: 2001-06-14 23:07:54

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iza napisał:

> Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał

> Mój syn pije mleko, to jedyna rzecz, na którš się niechętnie godzę. Jest
> najmniejszy w zerówce (ojciec 184, ja 168 cm)

moze tutaj tkwi przyczyna, skoro sie niechetnie godzisz, to pewnie sama mleka
nie lubisz
i genetycznie syn odziedziczyl wzrost po tobie, a w czasie ciazy i po
urodzeniu mleka nie znosilas.

> Ja wypiłam jako dziecko hektolitry mleka...Ciagle chorowałam na anginy,
> zapalenia oskrzeli. Od kiedy przestali mnie nim poić, nagle przestałam
> chorować.

chyba az takiego zwiazku naukowcy jeszcze nie wynalazli

> Moja siostra mlekiem wymiotowała, wyrosła na wysokš kobietę.

czemu wymiotowala ?

> Podobnie było z moim męzem, od kiedy nie pije tego świństwa, nagle cofnęły
> mu się wrzody żołšdka...
> Ciekawe dlaczego....

czytam twoj list jak nawiedzonej przeciwniczki diety optymalnych.
Jedni chwala , a inni twierdza ze okropna.

Skad w ogole takie gwaltowne reakcje, nazywanie mleka swinstwem.
Czy to kolejna kampania marketingowa nowej wody stolowej do picia rano do
sniadania i przed spaniem ?
Jacek

16. Data: 2001-06-14 23:10:52

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najróżnorodniejsze warzywa i owoce w postaci
> soków, papek, zupek, gotowane, surowe itd,
> poczštkowo kukurydziane i ryżowe produkty,
> później także zbożowe. Jajka oraz mięso.
> Pozdrawiam, życzę więcej rozsšdku

nie daje sie juz przed spaniem i rano kaszki mlecznej w butelce ze smoczkiem
?

To moze to producenci tych warzyw, owocow tak zniechecaja do mleka,
bo kwasne owoce i sok z nich kwasi mleko i stad te perturbacje zoladkowe u
niektorych ?

17. Data: 2001-06-14 23:11:57

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to ja mam pecha w stosunku do reszty populacji ;-(
> Codziennie mleko i 153 cm ;-(

ale moze bez tego mleka byloby tylko 148 cm ;-(

18. Data: 2001-06-15 05:27:31

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Jacek:

> ale moze bez tego mleka byloby tylko 148 cm ;-(

no comments

--
pozdr
Gregg

19. Data: 2001-06-15 06:00:53

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mleka
> nie lubisz
> i genetycznie syn odziedziczyl wzrost po tobie, a w czasie ciazy i po

Taaaa, masz rację..., jak chłopak tylko zaczyna chłeptac mleko ja udaję się
na stronę i odprawiam czary...

> chyba az takiego zwiazku naukowcy jeszcze nie wynalazli

Bardzo się mylisz, znaleziono i to dawno. Po pierwsze - niestrawna dla
gatunku ludzkiego kazeina (surowiec do produkcji kleju organicznego)
odpowiedzialna za nadmierne zasluzowaniw wszystkich błon śluzowych w
organizmie, wiecej, klei naczynia krwionośne, kamienie nerkowe.

Po drugie, krowie mleko to nośnik masy antybiotyków, które poważnie
osłabiają odporność na choroby. Proponuję wycieczkę do mlecznej fabryki,
zobacz, co sypią krówkom w korytko...

> czemu wymiotowala ?

Bo jej organizm zawziecie bronił się przed tą trutwą.

> czytam twoj list jak nawiedzonej przeciwniczki diety optymalnych.
> Jedni chwala , a inni twierdza ze okropna.

Nawiedzona...takie słowa zawsze podnosza poziom dyskusji...

Ja ją tym samym kończę, zwyczajnie nie dorastam Ci do pięt, chylę głowę
przed specjalistą, kłaniam się w pas, walę czołem w matkę ziemię...

Izka

20. Data: 2001-06-15 06:09:52

Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj w klubie nawiedzonych fanatyków, przeciwników mleka i diety
optymalnej etc. :-))))).
--
Artur Drzewiecki

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu w nagłówku.

Purpurowa angina
Jestem alergikiem!!!
Gronkowiec u dziecka - pomocy!
Psychoteriapia, praca nad swoim charakterem
czy ktos slyszal