Re: Drażliwa skóra

From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Drażliwa skóra
Date: Thu, 22 Jan 2009 02:04:24 +0100

wojto83 napisał/a:

> Od przypadkowych osób - do lekarza idę jutro.
> Ale jesteś już kolejną osobą która mówi, że to może być półpasiec.

Poczekaj jeszcze ze 2 dni, az Ci wywali to swędzące uczulenie.
Ja myślałam parę lat temu, że mam jakiś zawał serca,ból niesamowity
napadowy, gwałtowny. Zaczęło się od bólów pleców od strony serca, gdzieś
na łopatce. Rodzinka smarowała mi plecy spirytusem kamforowym i żelem
fastum. Potem te bóle serca. Już się zastawianaliśmy, czy pogotowia nie
wezwać. Wkrótce wywaliło mi się pod sercem cos swędzącego, potem na
całej lewej stronie tułowia. Lekarka mi zapisała Hewiran (bodajże) oraz
codziennie kupowałam maści na opryszczkę i smarowałam, smarowałam,,,i
tak przez jakiś miesiąc. Miałam nawroty juz ze 2 razy, ale starałam je
jak najszybciej ujrzmić. Najgorsze jest to, ze ten półpasiec zaatakował
mi tez uszy i kręgosłup lędźwiowy.