Re: "Drobna, urocza wpadka"...

Data: 2011-06-01 18:29:45
Temat: Re: "Drobna, urocza wpadka"...
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-06-01 19:25, Chiron pisze:

> Ty tak to widzisz. TY. Ja obserwuję to nie koniecznie w rozmowach ze mną.

No i w rozmowach z Ixi, to jasne. ;)
Tak- masz rację. Tak sobie to tłumacz:-)

> [...]
> fałszywa opowieść na podstawie prawdziwego wydarzenia- Stalker to obśmiał.
> Potem znów do tego wrócił- tym razem spytał, o jakie wydarzenie mi chodzi.
> Opisałem je- dla mnie ewidentnie to jest to samo- tyle, że "przetrawione"
> przez plotkę. W tym momencie Stalker się zbiesił- a Ty i jeszcze ktoś (nie
> wymienię- bo póki co nie dyskutuje tu)- stwierdził,
> że_to_ja_robię_z_siebie_głąba. Tak, wiem- masz rację, że po co się
> upierać-
> jednak jak pisałem- miałem w tym cel. Naprawdę trudno Ci go zobaczyć?

No bo tak się zachowałeś, moim zdaniem też - nie zrozumiałeś o co chodzi
i próbowałeś się z tego wymigać, zrzucając na Stalkera.
Albo zrozumiałeś, ale masz innych za kompletnych głąbów. Jeżeli to
drugie, to tym bardziej świadczy o Tobie nie najlepiej.
Mam głębokie przekonanie, że gdybyś nie czytała tylko tego, co pisze
Stalker- miała byś inne zdanie. To jest bzdura. Mam przekonanie, że
obserwowałaś reakcję Stalkera, który właśnie starał mi się to wmówić- i się
po prostu do tego podłączałaś. Proste dziłania- wykorzystywane powszechne w
propagandzie. Nie mam wpływu na to, co ktokolwiek sobie pomyśli- o mnie czy
w ogóle. I nie martwi mnie to. Akurat to, co piszę- łatwo przecież
sprawdzić- jest archiwum. Tyle, że rodziło by to pewne konsekwencje-
dla_Ciebie.

===============
> A to podręcznikowy wręcz błąd w komunikacji z drugim człowiekiem. :-(

Wiesz, co? Zrozumienie, empatia, dobre wychowanie na niewiele się tu
zdają, jak zauważyłam, więc już się nie zamierzam drobnymi błędami
przejmować.
Chcesz, to wyciągniesz z moich słów coś dla siebie, nie chcesz - Twoja
sprawa. ;)
Czy rozumiesz, Ewo- na czym ten kardynalny (nie drobny) błąd polega? Albo
inaczej- czy chcesz to zauważyć? No bo jeśli tak- to raczej nie nazwiesz
tego "drobnym błędem". I nie o konwenans tu chodzi: przekaz- to coś, co
niesie treść.
"
Dyskusje z Tobą ocierają się czasami o paranoję. Nie wiem, czy robisz to
celowo, czy nieświadomie. Mniej więcej tak samo zachowuje się XL.
"
Twoim zdaniem- jaką to niesie treść?

--

Prawda, Prostota, Miłość