Drogie Panie, mam tluszcz na brzuchu i po bokach

1. Data: 2003-08-22 08:16:57

Temat: Drogie Panie, mam tluszcz na brzuchu i po bokach
Od: uhj <a...@h...o> szukaj wiadomości tego autora

.. no i chce sie go pozbyc .. moja dziewczyna wyraznie dala mi do
zrozumienia, ze moj piekny brzusio jej nie odpowiada i mam cos z tym
zrobic? jakie cwiczenia stosowac, zeby wycwiczyc dolne miesnie
podbrzusza i pozbyc sie tluszczyku wyleweajacego sie ze spodni :)
heh

1. Data: 2003-08-22 08:31:18

Temat: Re: Drogie Panie, mam tluszcz na brzuchu i po bokach
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uhj napisał/a w news:3F45D178.EFFE4BB8@hahahc.o:

> .. no i chce sie go pozbyc

ntg
pl.misc.dieta

--
mips

1. Data: 2003-08-22 09:13:26

Od: uhj <a...@h...o> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego wszyscy podchodza do tluszczu jak to przejedzenia? Wystarczy
sie ruszac w "dobrych miejscach" i nie wiaze sie to jak wielu sie wydaje
z wyrzeczeniami zwiazanymi z jedzeniem. Niestety MIPS, powiem Ci z
ciekawosci ze jestem na granicy niedowagi. Czekam na konkretna odpowiedz
kogos kto sie zna na rzeczy.

1. Data: 2003-08-22 09:22:48

Temat: Re: Drogie Panie, mam tluszcz na brzuchu i po bokach - (dlugie)
Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "uhj" <a...@h...o> napisal w wiadomosci
> [...]
> zrobic? jakie cwiczenia stosowac, zeby wycwiczyc dolne miesnie
> podbrzusza i pozbyc sie tluszczyku wyleweajacego sie ze spodni :)

Kiedys na grupie ktos proponowal zestaw fajnych cwiczen na miesnie brzucha,
mi udalo sie cwiczys przez 5 dni i juz czulam, ze cos "drgnelo" wiem ze, aby
osiagnac jakies efekty trzeba cwieczyc systematycznie (miesnie brzucha to
nawet codziennie) conajmnie przez 2- 3 miesiace. Cwiczenia sa naprawde
dobre.
Ponizej przytaczam ten zestaw cwiczen. A jesli szukasz jeszcze czegos
innego, zajrzyj na strone:
www.sfd.pl - tam na pewno znajdziesz wiele wskazówek co do wlasciwej diety i
cwiczen.

Pozdrawiam i zycze wytrwalosci.
Moni

"Skrety - wziac kij od szczotki oprzec go na karku i trzymac jego konce.
W pozycji wyprostowanej robic glebokie skrety (nie pochylac) sie w
umiarkowanym tempie! Tak wycwiczymy miesien skosny brzucha.

Teraz 2 cwiczonka pana Weidera:

1: Polozyc sie na ziemi (albo lawce na silowni) i podnosic nogi do pozycji
pionowej, nastepnie powoli je opuszczac i trzymac przez chwile nad ziemia i
ponownie podnosic!
WAZNE, starac sie nie odrywac pleców od podloza i nie podkladac rak pod
posladki! Aby nie krzywic pleców ktos moze nas dociskac lekko do ziemi!
Zaczynac od 25 takich ruchów po 3 serie dziennie - i stopniowo zwiekszac w
miare mozliwosci!

2: Polozyc sie na ziemi, zgiete nogi polozyc na krzesle tak, aby lydki
lezace
na krzesle mialy kat okolo 90 stopni do ud a uda 90 stopni do brzucha.
Tutaj wyginajac sie w czesci krzyzowej starac sie unosic tulów poziomo do
podloza
jak najwyzej i dociagac do ud! Rece trzymac za glowa!
Gdy jestesmy uniesieni starac sie przytrzymac tulów uniesiony jak najdluzej!
NA poczatek 3 serie po 25 razy - pózniej zwiekszac w miare mozliwosci!

Jesli macie w domu drabinke, lub drazek, lub macie na czym oprzec
przedramiona tak by wisiec przy scianie i nie dotykac ziemi proponuje:

1:Zwiasajac podciagac nogi ugiete w kolanach do brzucha przytrzymywac i
opuszczac! Do oporu - jakies 3 serie
2:Zwisajac podnosic wyprostowane nogi w kolanach i trzymac z 2-3 sekundy"

1. Data: 2003-08-22 09:34:34

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> heh
>
> Trzeba zaczac od spalenia tluszczu. Najlepsze sa cwiczenia aerobowe,
plywanie. Pózniej mozesz zaczac robic brzuszki wczesniej nie ma sensu bo
tluszczu w ten sposób nie spalisz a miesnie Ci sie oweszem zrobia ale i tak
ich nie bedzie widac. Tak mnie poinformowano. Podobno szybciej sie spala
tluszcz jak w czasie cwiczen jest on owiniety folia i nasamarowany jakims
zelem wyszczuplajacym.
Przyklady cwiczen www.fit.pl
Pozdrawiam i powodzenia:)))

1. Data: 2003-08-22 09:42:47

Od: stach <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uhj <a...@h...o> wrote in message:
> [...]
>zrobic? jakie cwiczenia stosowac, zeby wycwiczyc dolne miesnie
>podbrzusza i pozbyc sie tluszczyku wyleweajacego sie ze spodni :)

najpierw spalic tluszcz - nie zrec slodyczy, nie chlec pifska, zapodac sobie
diete (czyt. prawidlowo sie odzywiac), wykonywac cwiczenia aerobowe, biegac,
plywac na basenie.

pozniej cwiczyc miesnie brzucha, w przeciwnym wypadku efekt bedzie jeszcze
gorszy, poniewaz miesiatki brzusia zaczna wypychac tluszczyk.

pozdrawiam
stahoo

1. Data: 2003-08-22 09:56:30

Od: uhj <a...@h...o> szukaj wiadomości tego autora

A przepraszam, a to nie jest tak, ze aby ruszac miesniami jest potrzebna
energia? A skad ta energia sie ma niby wziasc? Ze spalania miesni czy ze
spalania tluszczu? Dziekuje bardzo, ale w anemie nie chce sie wpedzic.

1. Data: 2003-08-22 09:56:44

Od: uhj <a...@h...o> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedz.

1. Data: 2003-08-22 12:21:31

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

uhj napisał/a w news:3F45DEB5.7E32FB3D@hahahc.o:

> Dlaczego wszyscy podchodza do tluszczu jak to przejedzenia?

Dziubek, a skąd się bierze nadprogramowy tłuszczyk w organizmie? Bo
mnie się jakoś to nierozerwalnie kojarzy z niespalonym nadmiarem
kalorii dostarczanych poprzez nadmiernie energetycznie jedzenie. Mylę
się?

> Wystarczy sie ruszac w "dobrych miejscach" i nie wiaze sie to jak
> wielu sie wydaje z wyrzeczeniami zwiazanymi z jedzeniem.

Oooo, widzę, że doskonale wiesz, co robić. To w jakim celu ten post?

> Niestety MIPS, powiem Ci z ciekawosci ze jestem na granicy niedowagi.

Przykre.

> Czekam na konkretna odpowiedz kogos kto sie zna na rzeczy.

Jeżeli potrzebujesz _fachowej_ porady, zwróć się do dietetyka.

Odpisuj POD cytatem.

--
mips

1. Data: 2003-08-22 12:36:10

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przepraszam, a to nie jest tak, ze aby ruszac miesniami jest potrzebna
> energia? A skad ta energia sie ma niby wziasc? Ze spalania miesni czy ze
> spalania tluszczu? Dziekuje bardzo, ale w anemie nie chce sie wpedzic.

Poczytaj o diecie Atkins lub Montignac. Nie chodzi o niejedzenie tylko
odpowiedenie dobieranie skladników. A w anemie to wcale nie jest tak latwo
wpasc jak Ci sie wydaje. Jesli chcesz sie pozbyc tluszczyku to musisz byc
przygotowany na pewne wyrzeczenia (zywnosciowe) Prawda jest taka ze same
cwiczenia nic nie dadza bez odpowiedniej diety.
Pozdrawiam

pielęgnacja zimą
Krem z filtrami do paszczy :-)
Powiem tylko (OT i nie OT)... :-))