Re: Drużynowysię broni.?

Data: 2003-03-27 11:09:32
Temat: Re: Drużynowysię broni.?
Od: w...@p...onet.pl

Moje dzieci też są harcerzami, co prawda to chłopcy, ale przykład idzie z góry .
Czy postawa drużynowego moze zmienić ich charakter i oni moga tak postepować
później. Czasami takie obrazy , przesłaniaja nauki rodziców.
Też jestem zdruzgotany, chociaż ja nie byłem nigdy harcerzem.
Pozdrawiam . Czuwaj jak mówią harcerze ;-)