Re: Drzenia miesni

From: "Andrzej" <t...@u...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Drzenia miesni
Date: Sun, 13 Aug 2006 10:45:01 -0500

> "nasycic sie". Jak to dziwnie zabrzmialo;)
> Ja bym powiedziala raczej: przyjmowac regularnie magnez, no i potas i
> wapno, co pewien czas robiac krotka przerwe.

Przyłączam się do postu
(wiek >40, 10-15 kg nadwagi, niepalący)
Dokładnie mam te same objawy i robiłem próby z magnezem.
Kiedyś magnez bralem regularnie przez 3-4 lata jedna tabletkę dziennie a
przez 3-4 tyg. na próbę
zwiększyłem dawkę do 2-3 a objawy się nie zmniejszyły ale doszły częstsze
bolesne skórcze mięśni zwłaszcza łydki. Brałem wtedy magnez i magnez z
wapniem w rożnych kombinacjach bo test robiłem rozne z różnymi magnezami.
Działanie magnezu jakby stymulowało do częstszych skurczy w roznych
czesciach ciała. Na necie spotkałem sie juz z takimi opiniami ludzi ale od
strony lekarzy bylo to calkiem ignorowane.
3-4 lata temu miałem robione podstawowe badania na zawartość jonów ( nie
wiem jak to sie nazywa) potas, sod i cos tam jeszce było w dopuszczalnej
normie. 2 lata temu objawy sie strasznie nasiliły ( wtedy tez zdecydowalem
sie na ta wzmożoną kuracje magnezem).
Obecnie to sie ustabilizowało na znośnym poziomie ( nie biore magnezu) od
pół roku pozostałem przy dobranym doświadczalnie składzie a jest to pół
centrum (nie biorę więcej bo wydaje sie mi ze dobrze sie odżywiam jesli
chodzi o owoce i warzywa) + Q10 50mg (poczatkowo 120mg)+ rozne kombinacje
Omegi, kapsułka dziennie i jest dobrze.
Drżenie nasila sie po alkoholu, niewyspaniu (ogólnie mam problem ze snem i
spie okolo 5-6h ).
Omegi biorę bo doswiadczalnie stwierdziłem że długoterminowo poprawia mi
nastrój i jakoś poprawia mi samopoczucie a z natury jestem cholerykiem.
Nie wiem czy to nie autosugestia ale jest wyraźnie gorzej z wahaniami
nastroju jak nie bralem przez pewien czas. Gdzieś czytałem ze któraś
oddziaływuje na połączenia nerwowe ale nie jestem pewny ktora Omega 3, 6.

Pozdrowienia A