Drzenia miesni

1. Data: 2006-08-12 23:30:45

Temat: Drzenia miesni
Od: "nobody" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Man pewien problem.

Cytat:"
Mam 29 lat, prowadze malo aktywny siedzacy tryb zycia,
wiekszosc
czasu spedzam przy komputerze. Od okolo dwuch lat odczuwam drobne
skurcze
miesni prawie na calym ciele: uda lydki, stopy, barki przedramie,
palce itd.
Sa to takie drobne chwilowe drgniecia, które bardzo czesto sie
powtarzaja.
Czasami ich wogóle nie odczuwam a czasami dosc intensywne, wlasciwie
nasilily
sie od kilku miesiecy. Nie wiem czy mam racje ale medycyna nazywa ten
objaw
fascykulacje.
Mam prosbe, byc moze ktos z was moglby mi udzielic wskazowek
co to
moze byc i co z tym zrobic. Moze ktos z was mial podobny problem.
Lekarz rok
temu zalecil mi przyjmowanie magnezu, uznal ze jest to problem
niedoborow.
Jednak to caly czas sie rozwija i boje sie ze to moze byc jakas choroba
ukladu nerwowego.

Bardzo prosze o porade.

Z gory serdecznie dziekuje.

Pozdrawiam.
"

Ja mam dokladnie TAKI SAM problem jak autor tego postu. Z taka tylko
roznica ze ja bylem u neurologa, mialem zrobiona mase badan: pelna
biochemia, RTG kregoslupa, przewodnictwo nerwowe, bylem nawet u
specjalistki od chorob miesni w AM. Wszyscy mowia mi jedno: jestem
calkowicie zdrowy (a padaly nawet podejrzenia powaznych chorob... np.
SLA), choc nikt nie umie mi wyjasnic dlaczego drgaja mi miesnie. Jedyna
drobna wskazowka: mam zaburzony poziom wapnia we krwi - rowniez
zjonizowanego (choc bardzo nieznacznie) oraz bardzo stresujaca prace.
No i troszke nadpobudliwy.

Jesli ktos z Was spotkal sie kiedys z czyms podobnym bardzo prosze o
opinie. Meczy mnie to juz ponad pol roku...

Pozdrawiam!

2. Data: 2006-08-13 11:16:13

Temat: Re: Drzenia miesni
Od: "dr.schmit" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
polecam na poczatek nasycic sie magnezem
prosze sprawdzic
pozdr.szym

3. Data: 2006-08-13 11:52:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dr.schmit" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> polecam na poczatek nasycic sie magnezem

"nasycic sie". Jak to dziwnie zabrzmialo;)
Ja bym powiedziala raczej: przyjmowac regularnie magnez, no i potas i wapno,
co pewien czas robiac krotka przerwe.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

4. Data: 2006-08-13 15:45:01

Od: "Andrzej" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "nasycic sie". Jak to dziwnie zabrzmialo;)
> Ja bym powiedziala raczej: przyjmowac regularnie magnez, no i potas i
> wapno, co pewien czas robiac krotka przerwe.

Przyłączam się do postu
(wiek >40, 10-15 kg nadwagi, niepalący)
Dokładnie mam te same objawy i robiłem próby z magnezem.
Kiedyś magnez bralem regularnie przez 3-4 lata jedna tabletkę dziennie a
przez 3-4 tyg. na próbę
zwiększyłem dawkę do 2-3 a objawy się nie zmniejszyły ale doszły częstsze
bolesne skórcze mięśni zwłaszcza łydki. Brałem wtedy magnez i magnez z
wapniem w rożnych kombinacjach bo test robiłem rozne z różnymi magnezami.
Działanie magnezu jakby stymulowało do częstszych skurczy w roznych
czesciach ciała. Na necie spotkałem sie juz z takimi opiniami ludzi ale od
strony lekarzy bylo to calkiem ignorowane.
3-4 lata temu miałem robione podstawowe badania na zawartość jonów ( nie
wiem jak to sie nazywa) potas, sod i cos tam jeszce było w dopuszczalnej
normie. 2 lata temu objawy sie strasznie nasiliły ( wtedy tez zdecydowalem
sie na ta wzmożoną kuracje magnezem).
Obecnie to sie ustabilizowało na znośnym poziomie ( nie biore magnezu) od
pół roku pozostałem przy dobranym doświadczalnie składzie a jest to pół
centrum (nie biorę więcej bo wydaje sie mi ze dobrze sie odżywiam jesli
chodzi o owoce i warzywa) + Q10 50mg (poczatkowo 120mg)+ rozne kombinacje
Omegi, kapsułka dziennie i jest dobrze.
Drżenie nasila sie po alkoholu, niewyspaniu (ogólnie mam problem ze snem i
spie okolo 5-6h ).
Omegi biorę bo doswiadczalnie stwierdziłem że długoterminowo poprawia mi
nastrój i jakoś poprawia mi samopoczucie a z natury jestem cholerykiem.
Nie wiem czy to nie autosugestia ale jest wyraźnie gorzej z wahaniami
nastroju jak nie bralem przez pewien czas. Gdzieś czytałem ze któraś
oddziaływuje na połączenia nerwowe ale nie jestem pewny ktora Omega 3, 6.

Pozdrowienia A

5. Data: 2006-08-13 21:15:32

Od: "nobody" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za Wasze sugestie, ale juz to przerabialem.

Mialem pelna biochemie krwi lacznie z wiekszoscia jonow - poza wapniem
wszystko idealnie w normie (prawie jak kon wyscigowy ;)) ). Lykalem
wapn, magnez + wapn, potas, witaminki (b-compleks, i cala mase innych),
nawet lagodne leki uspokajajace - przepisal mi je neurolog. Bez skutku.

To czego sie dowiedzialem od lekarzy, a wlasciwie od specjalistow w
laboratorium, to to, ze cos takiego jak "norma" nie do konca istnieje,
bo podobno nie da sie sprawdzic zawartosci jonow tam gdzie sa
najbardziej potrzebne - czyli wewnatrz miesni, itd - a tam moga byc
jakies braki. No ale witaminki juz przerabialem ://

Podobnie jak u Andrzeja, zauwazylem ze objawy sie nasilaja gdy jestem
niezle zmeczony, no i po alkoholu - co mogloby troszke kierowac w
strone jakis zaburzen jonow w organizmie (wszyscy wiemy jak alkohol
ladnie je wyplukuje).

I znow podobnie jak u Andrzeja - ja rowniez jestem cholerykiem :) Duzo
tych zbiegow okolicznosci :))

Andrzeju - jakbys mogl opisac dokladnie jaki zestaw "witamin" Ci pomaga
to sam chetnie sprobuje - mam juz dosc tego "tykania" miesni.

A moze ktos jeszcze sie z czyms takim spotkal i ma jakies rady ?
Pozdrawiam serdecznie!!

6. Data: 2006-08-14 23:34:06

Od: "Andrzej" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Andrzeju - jakbys mogl opisac dokladnie jaki zestaw "witamin" Ci pomaga
> to sam chetnie sprobuje - mam juz dosc tego "tykania" miesni.

Jak wspomniałem od pewnego czasu biorę tylko regularnie codziennie połówkę
multiwitaminy Centrum, kapsułkę koenzymu Q10 (słabą 50mg) i kapsułkę Omega
Complex (głownie Omega3, Omega6) to w tak ogólnie w celach zdrowotnych ale
nie musi to być lekarstwo na te drgania ale faktem ze od roku jest lepiej
a tak w ogólności to chyba jestem okazem zdrowia bo nawet na grypę nie
choruję ostatnia lekka 1dniowa ( może tylko przeziębienie) 5 lat temu.
A, no nieraz większa dawkę Witaminy C na kaca, to dobrze działa polecam
;)))

Pozdrowienia A.

7. Data: 2006-08-15 08:26:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nobody" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> niezle zmeczony, no i po alkoholu - co mogloby troszke kierowac w
> strone jakis zaburzen jonow w organizmie (wszyscy wiemy jak alkohol

Badales sie pod katem cukrzycy (hiperglikemia)?

8. Data: 2006-08-15 21:03:58

Od: "nobody" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw do Andrzeja:

Dzieki - sprawdze jak dziala na mnie. I jeszcze 1 pytanie: czy
zauwazyles jakies inne sytuacje kiedy nasilaja sie drgania? U mnie (mam
wrazenie) jak jestem zmeczony badz nadziebiony.

Teraz do Iwony:

Cukier mam idealny. Mialem robione bardzo dokladne badania krwi.
Wlacznie z przeciwcialami przeciw miesniom gladkim i poprzecznie
prazkowanym. Generalnie neurolog twierdzi ze jestem nadpobudliwy
miesniowo...

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi/sugestie i prosze o wiecej!!!
Pozdrawiam!

Rozszerzone zrenice.
Czym smarowac uczulenie???
prywatna klinika- choruję 7 lat! Pomocy!
Kłujący ból ucha.
kłucie w okolicach serca