Re: Duch Sanacji

Data: 2017-11-17 14:28:07
Temat: Re: Duch Sanacji
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 17 listopada 2017 14:22:56 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:
> [...]
poprzez stymulację bodźców społecznych przestało być możliwe.

> W tym takim posiadającym broń jądrową (amerykańską, sawiecką i koreańską
> małpą z brzytwą)?
>
> Martwi mnie, że przestało być możliwe sterowanie społeczeństwem bez kija,
> tj. za pomocą samej marchewki, do czego społeczeństwo było przyzwyczajane
> przez lata.
>
> Bo sterować kijem to każdy głupi dyktator potrafi. Do sterowania marchewką
> trzeba jednak konfucjańskiej inteligencji. Martwi mnie, że wraz z marchewką
> kończy się popyt na rozumnych i sprytnych, a do władzy dochodzą tępe osiłki.

Każda władza kradnie, tylko że jak do bandytów zwanych władzą należą tępe
osiłki, robią to jawnie i za pomocą przemocy (rozboju). To ja już wolę
złodzieja - czyli kogoś kto kradnie w miarę bezboleśnie za plecami i oszusta
niż rozbójnika i bandytę.