Dynks w baterii prysznicowej

31. Data: 2020-07-22 14:17:08

Temat: Re: Dynks w baterii prysznicowej
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

heby napisał:

> Z Jarkiem mam na pieńku z innych przyczyn, niezwiazanych
> z tym wątkiem ani tą grupą.

W związku z tym, żeby zrobić mi na złość, najlepiej
odmrozić sobie uszy. Ech dzieci, dzieci...

--
Jarek

32. Data: 2020-07-22 14:36:43

Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22/07/2020 14:14, Jarosław Sokołowski wrote:
> się nie da, wymieniam całość. Gdy ktoś na pytanie "jak to się nazywa"
> poda handlową nazwę wihajstra, to grzecznie dziękuję, a nie marudzę, że
> nazwa musi być inna, bo wprawdzie pod podaną nazwą można znaleźć część
> zamienną do setek baterii, ale do mojej (wyjątkowej) nie.

Rozumiem, innymi słowy zakładasz że lepiej skłamać (dziękuje, i bić
pokłony) niż powiedzieć prawdę (ale może się inaczej jeszcze nazywa bo
pod tą nazwą nie ma?).

> A nade wszystko
> nie oburzam się, gdy ktoś zauważy, że trafiła mi się jednorazowa tandeta.

Cieszę się że podobnie jak ja nie oburzasz się świadomie kupując
tandetę. Kupiłem baterią z planem max 3-4 lata. 8 lat i nie chce się
popsuć. Jestem zadowolony. Jeśli uważasz że oburzam się z powodu tego że
to tandeta to znowu masz urojenia.

> W końcu nie staram się udowodnić

Przypuszczalnie nikt włacznie z Tobą nie wie co chcesz udowodnić. Ot,
bredzisz sobie po grupach bijąc pianę, czepiajac się detali, wciskajać
to głowy myśli i słowa w usta rozmówców które nie padły. To już
emerytura czy renta że Ci się jeszcze/już chce?

33. Data: 2020-07-22 14:41:09

Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22/07/2020 14:16, Jarosław Sokołowski wrote:
> Nie wpadłem na to, że ktoś może "wyrzucanie w kompost złomu metali
> kolorowych" potraktować dosłownie.

Alw wpadłeś jednak na to że ktoś może serio powiedzieć "cebulactwo i
druciarstwo".

Czyli to jednak trudniejszy przypadek. Cóż, życzę powrotu do zdrowia.
Być może spacjalnie dla Ciebie będę stosował więcej emot ikon, bo jak
widzę z żartami należy ostrożnie.

> że z poczucia wyjątkowości własnej i własnego dowcipu z wiekiem się
> wyrasta. Czasem.

Oczywiście, potem już jesteś na tyle dowcipny że jedynie własne dowcipy
wydają ci się dostatecznie śmieszne. Całkiem sporo takich ludzi
poznałem. Poczucie humoru rośnie w Twojej opini z wiekiem, ale też
narzędzie do jego oceny nieco koroduje. Weź to pod uwagę przy nastepnym
nadmuchiwaniu własnego ego.

34. Data: 2020-07-22 15:31:57

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-07-22 o 11:02, heby pisze:

> kształt
> trzpienia nie przypomina czegokolwiek co znalazłem na necie.

Kształt możesz sobie darować. Ważne są dwa gwinty: górny - ten, gdzie
wkręcasz "pionowy słupek na górnej częsci", oraz dolny - którego nie
dajesz rady odkręcić. Jeśli ten "pionowy słupek na górnej częsci"
odkręcasz kluczem 10 mm, to na pewno nie ma trudności z kupnem
przełącznika natrysku o pasujących parametrach.

--
- Akarm

35. Data: 2020-07-22 15:38:22

Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22/07/2020 15:31, Akarm wrote:
> [...]
> odkręcasz kluczem 10 mm, to na pewno nie ma trudności z kupnem
> przełącznika natrysku o pasujących parametrach.

Sprawdzę jeszcze wobec tego to podejście. Dzięki.

36. Data: 2020-07-22 17:42:42

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-07-22 o 15:38, heby pisze:

> Sprawdzę jeszcze wobec tego to podejście. Dzięki.

Przy okazji - tutaj jest pokazane najdziwniejsze mocowanie przełącznika
natrysku:
https://www.youtube.com/watch?v=nkR2VgMzDWk
Takiego sposobu odkręcania (łapania kluczem płaskim za część do
przykręcania węża) chyba nigdzie więcej nie ma. :D

--
- Akarm

37. Data: 2020-07-22 18:04:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

heby napisał:

> To już emerytura czy renta że Ci się jeszcze/już chce?

Przede wszystkim odskocznia z (przewidywalnego, czasem wręcz
nudnego) realnego śwaiata w świat absurdu i nagłych zwrotów
akcji. Usenet niezawodnie dostarcza takiej rozrywki.

--
Jarek

38. Data: 2020-07-22 18:05:38

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

heby napisał:

> Alw wpadłeś jednak na to że ktoś może serio powiedzieć "cebulactwo
> i druciarstwo".

"Cebulactwo" nie ma dosłownego i metaforycznego znaczenia. "Kompost"
może mieć. Słowa "serio" i "dosłownie" nie są synonimami, młody
człowieku.

> Oczywiście, potem już jesteś na tyle dowcipny że jedynie własne
> dowcipy wydają ci się dostatecznie śmieszne.

Więcej wiary w siebie -- nazwanie złomowania "pójściem w kompost" mnie
też się spodobało.

Jarek

--
Jasiu podkreśl wężykiem, że to jest dowcip.

39. Data: 2020-07-24 23:33:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.07.2020 o 18:27, Akarm pisze:

> U moich dzieci, które sobie zamontowały Grohe (a może Hansgrohe?) już
> tak się nie da.

Może w tych niepotrzebna wymiana? W mojej Grohe dynks zaczął odpadać od
śrubki, do której był przykręcony i nie dał się przykręcić z powrotem,
chyba gwint się wyrobił. Przykleiłam na kropelkę i działa jak ta lala
już kilka lat.

Ewa

40. Data: 2020-07-26 01:07:16

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-07-24 o 23:33, FEniks pisze:

> Może w tych niepotrzebna wymiana?

Oj, potrzebna, potrzebna...
Jako że mam do dzieci niedaleko - sąsiedni dom, to co kilka tygodni
muszę im odkamieniać przełącznik natrysku. Przy okazji, skoro rozbieram
całość, to i smaruję. Ale nie na wiele się zdają wszystkie zabiegi. I
tak po kilku tygodniach przełącznik natrysku porusza się z dużym oporem,
sam nie opadnie, trzeba ręką docisnąć.
Taka woda w Warszawie. :(

> W mojej Grohe dynks zaczął odpadać od
> śrubki, do której był przykręcony i nie dał się przykręcić z powrotem,
> chyba gwint się wyrobił. Przykleiłam na kropelkę i działa jak ta lala
> już kilka lat.

Ale piszesz chyba o samym uchwycie, a nie o mechanizmie przełącznika.

--
- Akarm

garaz blaszak - co na dach
Moskitiera na drzwi