Re: Dyskryminacja?...

Data: 2004-03-02 16:59:38
Temat: Re: Dyskryminacja?...
Od: "M S" <s...@n...ok>

> Kilka dni po całym zdarzeniu moja mama zatelefonowała do "Szpigla",
> prosząc o wyjaśnienie całej sprawy. Odebrała właścicielka. Poparła
> stanowisko osoby, która potraktowała mnie jak kogoś drugiej kategorii.
> Nawet nie siliła się na poważną argumentację. Mama zaproponowała jej,
> żeby w takim razie wywiesiła przed wejściem tabliczkę głoszącą:
> "Niepełnosprawnym wstęp wzbroniony". Po chwili namysłu właścicielka
> odparła, iż istotnie, jest to dobry pomysł i tak właśnie zrobi. W Karcie
> Praw Osób Niepełnosprawnych zatwierdzonej przez Sejm RP jest napisane,
> [...]

<przeniesienie z Agnieszki i mojej korespondencji, co by i moje zdanie do
dyskusji było>

Ten kawałek Twojego maila, świadczy o tym, że obsługa lokalu przyznaje się
otwarcie do nielegalnej dyskryminacji ON. Chyba chcą żeby im zamknąć lokal,
a może chcą żeby ich też zamknąć? :-)) W czasach gdy we wszystkich gazetach
opisuje się afery, a w każdej telewizji jest jakiś program "reporterski"
(Uwaga/TVN, Interwencja Polsat), to jest po prostu kretyńskie zachowanie ze
strony obsługi. To może oznaczać przecież koniec działalności. Na Twoim
miejscu pozwoliłbym im na "brnięcie" w to dalej, aż do wywieszenia tej
tabliczki, bo to przecież "dobry pomysł". A potem skontaktuj się z tymi
telewizjami, i powiedz, że masz ciekawą historyjkę dla nich.

Maciek.S
--
Aby mi odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej
http://www.cerbermail.com/?YX7je5fgrY