Re: Dyskryminacja

Data: 2009-09-01 18:56:35
Temat: Re: Dyskryminacja
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

Dnia 01.09.2009 16:46, użytkowniczka/użytkownik LM napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisał w wiadomości

..

> Jedna uwaga - powinno być "uważam że to co robisz jest złe, ale DOPÓKI
> ROBISZ TO WYŁĄCZNIE NA WŁASNY RACHUNEK nie będę nic robił aby Ci
> przeszkodzić".

OK - ale nadal nikt nie ma prawa mi wmawiać, że to co robi jest dobre i muszę to tak
też oceniać.

> A tak w ogóle - co zresztą wyraźnie zaznaczyłem - nie chodziło mi o
> sprowadzenie tego artykułu do dyskusji o homseksualistach.
> Znacznie ważniejsze jest ukazanie tutaj ogólnych mechanizmów i nadużywania
> słowa tolerancja oraz dyskryminacja.

Nam z Adamem też :-)
Tylko, że niestety to liberalna lewica i homoseksualiści, robią społeczeństwu tymi
mechanizmami wodę z mózgu, i wymuszają aby całość przyjęła ich normy "moralne".

> Kluczowe jest to, że mechanizm domaga się już nie tylko tolerancji, nie
> tylko akceptacji - domaga się wprowadzenia na siłę RÓWNOŚCI, a za
> dyskryminację uważa się już stwierdzenie, że ktoś jest inny, nawet jeśli to
> jest oczywistym faktem.

Dokładnie tak to czynią - niestety i popadliśmy w dziwny relatywizm, który się nam
chce narzucić, zobaczymy teraz jak Europa lekko skręciła w prawo.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)