Dyskryminacja

1. Data: 2009-08-31 14:52:10

Temat: Dyskryminacja
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do niedawno toczącej się tutaj dyskusji dotyczącej szeroko
pojętej dyskryminacji, zainteresowanym proponuję zapoznać się z dosyć
starym, ale bardzo ciekawym i nadal aktualnym artykułem:

http://www.rp.pl/artykul/61991,266363.html

Przy czym najciekawsze są tutaj nie tyle wątki odnoszące się wprost do
homoseksualizmu, co pokazanie ogólnego mechanizmu powodującego, że tzw.
walka z dyskryminacją zmierza de facto do terroryzowania większości przez
mniejszość

LM

2. Data: 2009-08-31 19:48:07

Temat: Re: Dyskryminacja
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-08-2009 o 16:52:10 LM <l...@g...pl> napisał(a):

> http://www.rp.pl/artykul/61991,266363.html

Trochę przegadane, ale słuszne. Mało odkrywcze, bo w tej materii już chyba
powiedziano wszystko.

Z tego wszystkiego należy chyba zapamiętać jedno - homoseksualistów różni
od innych WYŁĄCZNIE i chciałbym to podkreślić - W Y Ł Ą C Z N I E - sposób
zaspokajania swojego popędu płciowego. Dokładnie nic więcej. Nie ma chyba
żadnego powodu, by tak znacznie podkreślać to, w jaki sposób się zaspokaja
potrzeby seksualne. Wydaje się, że każdy prawdziwie tolerancyjny człowiek,
który uznaje wolność za coś ważnego przyzna, że sposób zaspokajania
popędu płciowego można bez kłopotu porównać do sposoby zaspokajania ... no
powiedzmy GŁODU. Jedni jedzą żaby i ślimaki, a drudzy się tym brzydzą.

Czy domaganie się specjalnych przywilejów dla osób jedzących ślimaki
powinno być czymś naturalnym?

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

3. Data: 2009-08-31 21:02:22

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31.08.2009 21:48, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> Trochę przegadane, ale słuszne. Mało odkrywcze, bo w tej materii już
> chyba powiedziano wszystko.
>

> Czy domaganie się specjalnych przywilejów dla osób jedzących ślimaki
> powinno być czymś naturalnym?

No właśnie nie - i tu się zgadzam i z autorem artykułu i z Tobą.

Niestety - artykuł będzie zapomniany - a lewicowo-liberalne homolubne środowiska,
nadal będą wmawiać, że jak powiem, że życie w związku homoseksualnym jest grzechem -
to mnie oplują jako homofoba, zapominając, że dla katolika też jest grzechem związek
w konkubinacie czy też stosunki seksualne pozamałżeńskie. Czy w ten sposób jestem nie

tolerancyjnym, czy tylko nie akceptuję takiego zachowanie bo dla mojego pojęcia etyki

i moralności nie jest to dobre zachowanie tylko złe i wbrew moim przekonaniom.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2009-08-31 22:18:32

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-08-2009 o 23:02:22 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Czy w ten sposób jestem nie tolerancyjnym, czy tylko nie akceptuję
> takiego zachowanie bo dla mojego pojęcia etyki i moralności nie jest to
> dobre zachowanie tylko złe i wbrew moim przekonaniom.

Tu poruszasz ważny temat manipulacji pojęciami. Media robią to na potęgę
wprowadzając nieprawdopodobny zamęt w głowach ludzi, którzy kształtują
swoje opinie właśnie dzięki mediom.

Ja zdecydowanie nie akceptuję homoseksualizmu, uważam to za obrzydliwe
zboczenie i zupełnie się z tym nie kryję. Natomiast jestem absolutnie
tolerancyjny dla homoseksualistów. Uważam, że nic mi do tego jak kto
zaspokaja popęd seksualny i nie jest to dla mnie nigdy jedyne kryterium
oceny człowieka. Bo tolerancja, to uszanowanie wolnosći. To stwierdzenie;
"uważam, że to co robisz jest złe, ale nie będę robił nic by ci w tym
przeszkodzić".

I na tym polega różnica między tolerancją, a akceptacją - warto, żeby
każdy o tym pamiętał. Niestety postępowe media za wszelką cenę usiłują
łączyć te pojęcia w celu prowadzenia terroru intelektualnego na wielką
skalę. I niestety to działa.

5. Data: 2009-09-01 14:46:51

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisał w wiadomości

> [...]
> każdy o tym pamiętał. Niestety postępowe media za wszelką cenę usiłują
> łączyć te pojęcia w celu prowadzenia terroru intelektualnego na wielką

Jedna uwaga - powinno być "uważam że to co robisz jest złe, ale DOPÓKI
ROBISZ TO WYŁĄCZNIE NA WŁASNY RACHUNEK nie będę nic robił aby Ci
przeszkodzić".

A tak w ogóle - co zresztą wyraźnie zaznaczyłem - nie chodziło mi o
sprowadzenie tego artykułu do dyskusji o homseksualistach.
Znacznie ważniejsze jest ukazanie tutaj ogólnych mechanizmów i nadużywania
słowa tolerancja oraz dyskryminacja.

Wybryki grup chcących przywilejów można nawet pominąć.

Kluczowe jest to, że mechanizm domaga się już nie tylko tolerancji, nie
tylko akceptacji - domaga się wprowadzenia na siłę RÓWNOŚCI, a za
dyskryminację uważa się już stwierdzenie, że ktoś jest inny, nawet jeśli to
jest oczywistym faktem.

LM

6. Data: 2009-09-01 18:56:35

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01.09.2009 16:46, użytkowniczka/użytkownik LM napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisał w wiadomości

..

> Jedna uwaga - powinno być "uważam że to co robisz jest złe, ale DOPÓKI
> ROBISZ TO WYŁĄCZNIE NA WŁASNY RACHUNEK nie będę nic robił aby Ci
> przeszkodzić".

OK - ale nadal nikt nie ma prawa mi wmawiać, że to co robi jest dobre i muszę to tak
też oceniać.

> [...]
> sprowadzenie tego artykułu do dyskusji o homseksualistach.
> Znacznie ważniejsze jest ukazanie tutaj ogólnych mechanizmów i nadużywania

Nam z Adamem też :-)
Tylko, że niestety to liberalna lewica i homoseksualiści, robią społeczeństwu tymi
mechanizmami wodę z mózgu, i wymuszają aby całość przyjęła ich normy "moralne".

> [...]
> tylko akceptacji - domaga się wprowadzenia na siłę RÓWNOŚCI, a za
> dyskryminację uważa się już stwierdzenie, że ktoś jest inny, nawet jeśli to

Dokładnie tak to czynią - niestety i popadliśmy w dziwny relatywizm, który się nam
chce narzucić, zobaczymy teraz jak Europa lekko skręciła w prawo.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Sejm świeci przykładem.... ups
Sprzedam wózek aktywny Soldier
sanatorium, rehabilitacja za granicą