Re: Dyskryminacja

From: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Dyskryminacja
Date: Tue, 01 Sep 2009 00:18:32 +0200

Dnia 31-08-2009 o 23:02:22 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Czy w ten sposób jestem nie tolerancyjnym, czy tylko nie akceptuję
> takiego zachowanie bo dla mojego pojęcia etyki i moralności nie jest to
> dobre zachowanie tylko złe i wbrew moim przekonaniom.

Tu poruszasz ważny temat manipulacji pojęciami. Media robią to na potęgę
wprowadzając nieprawdopodobny zamęt w głowach ludzi, którzy kształtują
swoje opinie właśnie dzięki mediom.

Ja zdecydowanie nie akceptuję homoseksualizmu, uważam to za obrzydliwe
zboczenie i zupełnie się z tym nie kryję. Natomiast jestem absolutnie
tolerancyjny dla homoseksualistów. Uważam, że nic mi do tego jak kto
zaspokaja popęd seksualny i nie jest to dla mnie nigdy jedyne kryterium
oceny człowieka. Bo tolerancja, to uszanowanie wolnosći. To stwierdzenie;
"uważam, że to co robisz jest złe, ale nie będę robił nic by ci w tym
przeszkodzić".

I na tym polega różnica między tolerancją, a akceptacją - warto, żeby
każdy o tym pamiętał. Niestety postępowe media za wszelką cenę usiłują
łączyć te pojęcia w celu prowadzenia terroru intelektualnego na wielką
skalę. I niestety to działa.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl

01.09 LM
01.09 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla