Re: Dyskryminacja

Data: 2009-08-31 22:18:32
Temat: Re: Dyskryminacja
Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam>

Dnia 31-08-2009 o 23:02:22 Jacek Kruszniewski
<j...@p...kropka.pl> napisał(a):

> Czy w ten sposób jestem nie tolerancyjnym, czy tylko nie akceptuję
> takiego zachowanie bo dla mojego pojęcia etyki i moralności nie jest to
> dobre zachowanie tylko złe i wbrew moim przekonaniom.

Tu poruszasz ważny temat manipulacji pojęciami. Media robią to na potęgę
wprowadzając nieprawdopodobny zamęt w głowach ludzi, którzy kształtują
swoje opinie właśnie dzięki mediom.

Ja zdecydowanie nie akceptuję homoseksualizmu, uważam to za obrzydliwe
zboczenie i zupełnie się z tym nie kryję. Natomiast jestem absolutnie
tolerancyjny dla homoseksualistów. Uważam, że nic mi do tego jak kto
zaspokaja popęd seksualny i nie jest to dla mnie nigdy jedyne kryterium
oceny człowieka. Bo tolerancja, to uszanowanie wolnosći. To stwierdzenie;
"uważam, że to co robisz jest złe, ale nie będę robił nic by ci w tym
przeszkodzić".

I na tym polega różnica między tolerancją, a akceptacją - warto, żeby
każdy o tym pamiętał. Niestety postępowe media za wszelką cenę usiłują
łączyć te pojęcia w celu prowadzenia terroru intelektualnego na wielką
skalę. I niestety to działa.

Adam Pietrasiewicz
Zostań Cenzorem Obywatelskim
http://www.cenzuraobywatelska.pl