Sejm świeci przykładem.... ups

1. Data: 2009-08-26 09:20:19

Temat: Sejm świeci przykładem.... ups
Od: "Scania-Tuning" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepełnosprawni posłowie pierwszy raz na mównicy

Pierwsze posiedzenie Sejmu po wakacjach zaczęli trzej posłowie,
którzy poruszają się na wózkach inwalidzkich.
W czasie wakacyjnego remontu utworzono specjalny podjazd,
który umożliwi im występy z mównicy.

75,Niepelnosprawni_poslowie_pierwszy_raz_na_mownicy.
html?skad=rss
lub
http://tinyurl.com/lznvkq

Pozdr.ON

2. Data: 2009-08-26 21:20:13

Temat: Re: Sejm świeci przykładem.... ups
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.08.2009 11:20, użytkowniczka/użytkownik Scania-Tuning napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> [...]
> który umożliwi im występy z mównicy.
>
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,69654
75,Niepelnosprawni_poslowie_pierwszy_raz_na_mownicy.

Lepiej późno niż wcale :-)
Teraz mogą uchwalić ustawę antydyskryminacyjną :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2009-08-27 04:45:03

Od: belfer <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej późno niż wcale :-)
> Teraz mogą uchwalić ustawę antydyskryminacyjną :-)

To by posłów na wózkach musiało być 50% + 1. Ale wtedy nie zmieściliby
się w sali obrad.

4. Data: 2009-08-27 05:45:38

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

belfer pisze:

> To by posłów na wózkach musiało być 50% + 1. Ale wtedy nie zmieściliby
> się w sali obrad.

Nie ma sprawy... salę można też przebudować w razie czego... :-D. W
końcu brak udogodnień dla niepów w sejmie to też rodzaj dyskryminacji,
czy zatem niepy mają występować do sądu przeciw sejmowi na podstawie
ustawy o nierównym traktowaniu...?

Ja słabo widzę i mnie ten podjazd... lata, ale jakbym miał odczytać
swoje przemówienie, to taka mównica mi nie wystarcza... Musiałbym mieć
jakiś wyświetlacz - np lcd z którego mógłbym sobie czytać to, co
napisałem wyświetlone dużym drukiem... i co...? dalej dyskryminacja i
nierówne traktowanie...

Słusznie tu zauważacie, że podstawa to zdrowy rozsądek, bo jeszcze się
taki nie narodził, co by wszystkim dogodził, a regulacjami prawnymi
możemy bardziej namieszać niż uporządkować stan rzeczy. :-)

No i właśnie... posłów na wózkach. A przecież niepy to nie tylko ludzie
na wózkach :-), bo i w okularach, aparatach słuchowych, o kulach, w
pampersach... i co? :-) gdzie dla nich wszystkich udogodnienia?. Ale...
pokazanie w telewizorni nowo zbudowanego podjazdu na mównicę i posła na
wózku wjeżdżającego na ten podjazd i znajdującego się za tąż mównicą
robi wrażenie, a jakaś tam słuchawka, którą daliby jakiemuś
przygłuchemu, czy wyświetlacz dla słabowidzącego, albo jakiś inny mały
gadżet dla innego niepa już takiego wrażenia nie zrobi :-). Pokazujemy
zatem podjazd i... jest nowa sensacja - przecież o to tylko chodzi
dziennikarzom i o nic więcej :-).

pozdr.
robercik-us

5. Data: 2009-08-27 09:21:11

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> taki nie narodził, co by wszystkim dogodził, a regulacjami prawnymi możemy
> bardziej namieszać niż uporządkować stan rzeczy. :-)

To nie do końca tak - na przykładzie USA (nie tego co się dzieje teraz, bo
przegięli, ale tego co się działo na początku, jak wprowadzali regulacje)
widać wyraźnie, że rozsądnymi przepisami można wiele rzeczy wyregulować z
sensem.

LM

6. Data: 2009-08-29 13:24:45

Od: Slawek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:

75,Niepelnosprawni_poslowie_pierwszy_raz_na_mownicy.
html?skad=rss

W takiej instytucji takie udogodnienia powinny być już dawno... a ten
cały szum medialny to znowu woda na młyn

--
Pozdrawiam Sławek
s...@n...pl

Skype#slawek7239
GG#2476820

Sprzedam wózek aktywny Soldier
sanatorium, rehabilitacja za granicą
prawo o dostępie do urzędów?
Niepełnosprawnynożowni k
Jechał na wózku inwalidzkim - zabiła go drabina