Re: Sejm świeci przykładem.... ups

From: "LM" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Sejm świeci przykładem.... ups
Date: Thu, 27 Aug 2009 11:21:11 +0200

news:h756i7$pqn$1@news.onet.pl...

> Nie ma sprawy... salę można też przebudować w razie czego... :-D. W końcu
> brak udogodnień dla niepów w sejmie to też rodzaj dyskryminacji, czy zatem
> niepy mają występować do sądu przeciw sejmowi na podstawie ustawy o
> nierównym traktowaniu...?
>
> Ja słabo widzę i mnie ten podjazd... lata, ale jakbym miał odczytać swoje
> przemówienie, to taka mównica mi nie wystarcza... Musiałbym mieć jakiś
> wyświetlacz - np lcd z którego mógłbym sobie czytać to, co napisałem
> wyświetlone dużym drukiem... i co...? dalej dyskryminacja i nierówne
> traktowanie...

> [...]

To nie do końca tak - na przykładzie USA (nie tego co się dzieje teraz, bo
przegięli, ale tego co się działo na początku, jak wprowadzali regulacje)
widać wyraźnie, że rozsądnymi przepisami można wiele rzeczy wyregulować z
sensem.

LM

29.08 Slawek
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla