Re: Dyskryminacja

From: "LM" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Dyskryminacja
Date: Tue, 1 Sep 2009 16:46:51 +0200

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> napisał w wiadomości
news:op.uzjr86g0djs444@adam...

> Tu poruszasz ważny temat manipulacji pojęciami. Media robią to na potęgę
> wprowadzając nieprawdopodobny zamęt w głowach ludzi, którzy kształtują
> swoje opinie właśnie dzięki mediom.
>
> Ja zdecydowanie nie akceptuję homoseksualizmu, uważam to za obrzydliwe
> zboczenie i zupełnie się z tym nie kryję. Natomiast jestem absolutnie
> tolerancyjny dla homoseksualistów. Uważam, że nic mi do tego jak kto
> zaspokaja popęd seksualny i nie jest to dla mnie nigdy jedyne kryterium
> oceny człowieka. Bo tolerancja, to uszanowanie wolnosći. To stwierdzenie;
> [...]

Jedna uwaga - powinno być "uważam że to co robisz jest złe, ale DOPÓKI
ROBISZ TO WYŁĄCZNIE NA WŁASNY RACHUNEK nie będę nic robił aby Ci
przeszkodzić".

A tak w ogóle - co zresztą wyraźnie zaznaczyłem - nie chodziło mi o
sprowadzenie tego artykułu do dyskusji o homseksualistach.
Znacznie ważniejsze jest ukazanie tutaj ogólnych mechanizmów i nadużywania
słowa tolerancja oraz dyskryminacja.

Wybryki grup chcących przywilejów można nawet pominąć.

Kluczowe jest to, że mechanizm domaga się już nie tylko tolerancji, nie
tylko akceptacji - domaga się wprowadzenia na siłę RÓWNOŚCI, a za
dyskryminację uważa się już stwierdzenie, że ktoś jest inny, nawet jeśli to
jest oczywistym faktem.

LM

01.09 Jacek Kruszniewski
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla