Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo

Data: 2011-07-15 10:52:12
Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

W dniu 2011-07-15 12:16, medea pisze:

> Tak, teoretycznie Tobie nie chodzi, wiem. Ale zobacz, jak wygląda
> praktyka - dziewczyna (R.) przez pół posta tłumaczy się z tego, że użyła
> wobec Ciebie słów "zaskoczyłeś mnie". ;)
> I niestety to nie jest pierwszy przypadek, kiedy dyskusja rozbija się o
> Twoje upierdliwe czepianie się sformułowań. Ja rozumiem, o co Ci w tym
> chodzi, ale IMO nie tędy droga. Ta droga koncentruje się bardziej na
> słowach, niż na przekazywanych treściach, a przecież nie o to Ci chodzi.
> Nie zamierzasz chyba zmieniać języka po to, by był zawsze dopasowany do
> [...]

Pewnie gdyby Chiron byl zdolny dostrzec swoje ulomnosci, to juz dawno by
je zauwazyl.
Maupe czlowiek by juz do tego czas nauczyl co robi bez rozsadku.
Wiec skoro nadal belkocze cos w swoim jezyku, to juz tak ma i bez sensu
jest z tym sie szarpac.
Hmm... choc pewnie gdybys byla zdolna to zrozumiec, to tez pewnie juz
dawno bys zrozumiala.
Wiec to juz moj ostatni komunikat w tej sprawie.