Dzieci jedzą śmieci.

461. Data: 2011-01-11 23:54:31

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 00:21:34 +0100, Aicha napisał(a):

> Niestety tym razem byłam poza domem bez netu :D Chyba, że to to, co już
> było i widziałam.

Widziałaś, widziałaś :-)

462. Data: 2011-01-12 02:35:52

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na to liczyłam :-)

czyli tak celowo niby udostepnilas ale jednak nie....lol

i.

463. Data: 2011-01-12 09:12:44

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> czyli tak celowo niby udostepnilas ale jednak nie....lol
>
> i.
E tam - fotka laski ok. 35 lat z 2007 roku, po proporcjach sądząc jakieś
170 wzrostu, brak celulitu.... W necie pełno takich - pobierasz,
rozmywasz twarz, wrzucasz jako swoje i gotowe ;)

E.

464. Data: 2011-01-12 11:55:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 10:12:44 +0100, E. napisał(a):

> E tam - fotka laski ok. 35 lat z 2007 roku, po proporcjach sądząc jakieś
> 170 wzrostu, brak celulitu....

Bardzo mi miło :-)

465. Data: 2011-01-12 13:00:37

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Bardzo mi miło :-)

Wzrost sie nie zgadza, waga też. Ale.... jak ci to poprawi samopoczucie....

E.

466. Data: 2011-01-12 13:28:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 14:00:37 +0100, E. napisał(a):

> Wzrost sie nie zgadza, waga też. Ale.... jak ci to poprawi samopoczucie....

Skoro Ci to poprawia samopoczucie...
:-)

467. Data: 2011-01-12 14:15:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> E tam - fotka laski ok. 35 lat z 2007 roku, po proporcjach sądząc jakieś
> 170 wzrostu, brak celulitu.... W necie pełno takich - pobierasz, rozmywasz
> twarz, wrzucasz jako swoje i gotowe ;)

cokolwiek to bylo, bylo po prostu tania manipulacja :)

i.

468. Data: 2011-01-12 16:52:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 08:15:49 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "E." <e...@o...pl> wrote in message

> cokolwiek to bylo, bylo po prostu tania manipulacja :)

Gdyby moje samopoczucie mogło być jeszcze lepsze niż jest, to napisałabym,
że mi zwyżkuje :-)

469. Data: 2011-01-12 21:19:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby moje samopoczucie mogło być jeszcze lepsze niż jest, to napisałabym,
> że mi zwyżkuje :-)

poznac glupiego po usmiechu jego.

i.

470. Data: 2011-01-12 21:43:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 15:19:28 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> poznac glupiego po usmiechu jego.

Dentystka?
3-)

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...