Dzieci jedzą śmieci.

291. Data: 2011-01-06 19:29:34

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Aha. Pracujesz w kuchni, w pizzerii? Nie? - to może się zatrudnij na jakiś
> czas... Pozbędziesz się złudzeń.

To ty jadasz pizzę robioną gdzieś w kuchni? Bo ja tylko tam gdzie ja na
moich oczach robią, produkty mogę obejrzeć i powąchać...

> Nie, ale ze świeżą wędliną na przykład (a nie taką sprzed kilku miesiecy),
> ze świeżo zrobionym sosem ze świeżych pomidorów. Chciałabym.

O, wczoraj zrobione salami ci się marzy? Nic z tego, wędlina
dojrzewająca, pizzy nie robi się z serdelkami ani z kiełbasą zwyczajną.

> A w ten "ser" na twojej pizzy to Ty naprawde wierzysz?

Ja widzę co jest kładzione, widzę jak w misie utarte wygląda i nawet
powąchać mam szansę.

--
Darek

292. Data: 2011-01-06 19:33:02

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widzę co jest kładzione, widzę jak w misie utarte wygląda i nawet
> powąchać mam szansę.

Ja pizzę robię normalnie w domu, ale od czasu do czasu odwiedzamy małą
pizzerię, która działa dokładnie tak jak opisałeś.

IMO właściciel słusznie doszedł do wniosku, że w zalewie "pizzerii",
warto wyróżnić się jakością...

Stalker

293. Data: 2011-01-06 19:36:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 20:29:34 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> [...]
>
> O, wczoraj zrobione salami ci się marzy? Nic z tego, wędlina
> dojrzewająca, pizzy nie robi się z serdelkami ani z kiełbasą zwyczajną.

Ale z szynką i owszem, taką niezzieleniałą i nie rozmrażaną 5 razy. Salami
też potrafi ładnie zzielenieć i takoż być rozmrażane i zamrażane. Swieże to
niekoniecznie znaczy "wczoraj zrobione", tylko niezepsute.

> Ja widzę co jest kładzione, widzę jak w misie utarte wygląda i nawet
> powąchać mam szansę.

Czyli nie wiesz, co jesz, a gadasz.

294. Data: 2011-01-06 20:46:50

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci -kontrowersje lekko OT
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 19:14, Witek pisze:

> Bez przesady, idea "wolnego jedzenia" nie jest mi nieznana ;-)
> Tylko nie do końca rozumiem, jak to się ma do tego co napisałem.

A tak, że można połączyć dawne receptury ze współczesną jakością.

> Przy okazji, "folia" to także słowo klucz, niezawsze roumiane dokładnie,
> bo np robi się folię z skrobi, wpełni strawialną (o ile dobrze pamiętam,
> na Politechechnice Łódzkiej, przy czym narazie jest ona robiona na
> potrzeby biodegradacyjnych opakowań, a nie jako filia "do zjadania").

W serwisie opakowania.com.pl było tylko o zaworkach, nic o
nie/szkodliwości folii.

> Mówisz, że nikt nie namawia? Śledzę grupę i co rusz wpadaja wspominki
> jak to szynka była inna 20lat temu, ale nikt nie pamięta, ilu ludzi
> potem leczyło się na łośnice ;-(

Ja nie bardzo pamiętam tę szynkę, więc puszczam je mimo uszu :)
A właśnie w tv było "widzisz synku, tak wygląda baleron" :)

--
Pozdrawiam - Aicha

295. Data: 2011-01-06 21:56:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 21:46:50 +0100, Aicha napisał(a):

> A właśnie w tv było "widzisz synku, tak wygląda baleron" :)

Dziś trzebaby powiedzieć, gdyby mozliwe było dać posmakować tamtego:
"Spróbuj synku, tak smakuje baleron". Bo on może i nawet dziś "wygląda",
ale baleronem nie jest.

296. Data: 2011-01-06 22:14:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 20:33:02 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
> pizzerię, która działa dokładnie tak jak opisałeś.
>
> IMO właściciel słusznie doszedł do wniosku, że w zalewie "pizzerii",

"Jakość" to znaczy dać każdemu klientowi wsadzić nos w miskę? - to jest
TYLKO "oryginalne" pojmowanie jakości, bo co tak naprawdę jest w tej misce,
tego i tak klient nie wie i wiedzieć nie będzie, a co szkodzi dać mu
powąchać, kiedy to-coś-w-misce ma zapach tego, o czym klient akurat marzy
:->
Kiedy wąchasz czipsy o smaku bekonu, też widzisz bekon? Margaryna o smaku
masła też wydaje Ci się masłem? Miłej konsumpcji. Możesz nawet tam nos
wsadzić, dla pełnego zadowolenia.

297. Data: 2011-01-06 22:24:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Jan 2011 21:46:50 +0100, Aicha napisał(a):

> W serwisie opakowania.com.pl było tylko o zaworkach, nic o
> nie/szkodliwości folii.

I właśnie dlatego trzeba sobie to jedzonko (tę folię) odpuścić.

298. Data: 2011-01-06 22:37:13

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
> Ale sam fakt dostarczania posiłków przez catering nie jest problemem
> chyba? Ważne co ten catering oferuje? Niejeden catering dostarczy lepsze
> jedzenie niż szkolna kucharka i na odwrót...

niemozliwe, przeciez bedzie podgrzewane w mikrofalowce!!!!!
i.

299. Data: 2011-01-06 22:40:06

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, ze z uzależniającym - jak się go żre w domu i w fastfudach 3
> razy dziennie przez 7 dni.
> Ja używam Vegety jakieś... 5 razy w roku.

to rzadko cos jesz ta potrawe z cukinii. Szczegolnie kiedy rodzinie tak
smakuje.
Poza tym taka kucharka jak Ty to chyba nie powinna uzywac Vegety nawet
raz w roku.....
i.

300. Data: 2011-01-06 22:43:08

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, jak to możliwe, ale widocznie bywa :-)

moze przez to, ze nalezy do tej samej rodziny.

i.

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów
Świąteczne wspomnienia...