Dzieci jedzą śmieci.

191. Data: 2011-01-05 22:25:59

Temat: Re: Dzieci jedz? ?mieci.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 22:48:41 +0100, medea napisał(a):

> Chodzi o to, że ja sądziłam, że to żółte to odmiana cukinii jest.

No bo jest i żółta - ale mi nie smakuje.

192. Data: 2011-01-05 22:26:19

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 22:50:32 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-01-05 22:25, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Do jakiego momentu głodzić?

Zgłodnieć.

193. Data: 2011-01-05 22:27:10

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-05 23:18, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No to patrz czy nie podjada jak śpisz.

Też mi się nie podoba, że ostatnio przestał gadać przez sen.

Qra
--
limitowana

194. Data: 2011-01-05 22:29:11

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przekroić wzdłuż na pół, potem w półplastry grubości 1 cm do półtora,
> jesli
> mniejsze to tylko na plastry. Wymieszać w misce z vegetą i oliwą
> (potrząsając), przed samym wrzuceniem na rozgrzaną patelnię. Nie
> przetrzymywac cukini w misce z tą Vegetą, bo puści sok i będzie pryskać z
> tłuszczem.
> Podsmażać na dosyć ostrym ogniu chwilkę, mieszajac energicznie, do
> uzyskania żywej zieleni i lekkiej szklistości cukini. Cukinia ma lekko
> zmięknąć, nie rozpadac się, być półsurowa, nie usmażona całkiem. Wysypać

Myślałam, że to będzie coś bardziej skomplikowanego :) Ale dzięki za pomysł.
Wypróbuję w najbliższym czasie jak spotkam cukinię w sklepie albo w sezonie
:)

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.S.

195. Data: 2011-01-05 22:30:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 22:54:08 +0100, Szpilka napisał(a):

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i nie robię.

> Ciekawa jestem sposobów Ikselki.

Na zazdrość ("a mnie nie dali???").
Na jadalne "kompozycje plastyczne".
Na cierpliwość.
Na różnorodność (w końcu załapie!).
Najlepszy to "gotowanie dla taty" ("no jak to, ugotowałaś dla mnie, a sama
nie zjesz?) itd.

Skoro nawet na noszenie rajstop pod dżinsy namówiłam moje dziewczyny (mało
tego - ich koleżanki podchwyciły, wczesniej równie temu niechętne) jednym
trafionym argumentem, BEZ NAJMNIEJSZEGO TRUDU, swego czasu, to jakas tam
surówka - bedłka przy tym :-)

196. Data: 2011-01-05 22:31:55

Od: Szpilka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 23:27, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> Dnia 2011-01-05 23:18, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Też mi się nie podoba, że ostatnio przestał gadać przez sen.

Dobrze wychowane dziecko - nie mówi z pełną buzią.

Sylwia

197. Data: 2011-01-05 22:35:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Jan 2011 22:57:23 +0100, medea napisał(a):

> Dzięki, wypróbuję tak. Ja miałam przepis z mączką kukurydzianą.
> Problemem właśnie było to, że zbyt szybko robiły się suche i sztywne.

Proszę bardzo - raz jadłam, nigdy nie robiłam, a tak sobie wyobrażam
zrobienie tego, co jadłam (podobnie komponuję zapachy i smaki, metodą
symulacji, pisałam, nie?) 3-)

198. Data: 2011-01-05 22:36:52

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na zazdrość ("a mnie nie dali???").

Nie działa.

> Na jadalne "kompozycje plastyczne".

Nie działa.

> Na cierpliwość.

Cierpliwa jestem bardzo. Cały czas czekam :-)

> Na różnorodność (w końcu załapie!).

Też mam taka nadzieję. Myslę że koło 20stki. Więc mi została jeszcze dekada
czekania :-)

> Najlepszy to "gotowanie dla taty" ("no jak to, ugotowałaś dla mnie, a sama
> nie zjesz?) itd.

Nie działa.

On ma 10 lat. Na niego juz dużo rzeczy nie działa ;-)

Analogia do jedzenia - mało trafiona.

Sylwia

199. Data: 2011-01-05 22:38:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 23:14:03 +0100, Szpilka napisał(a):

> Dzizas jakie chore wnioski wyciągasz :-/

Może i wnioski mam chore, ale dzieci mi jadły i są zdrowe :-)

200. Data: 2011-01-05 22:43:21

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-05 22:57, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Dzięki, wypróbuję tak. Ja miałam przepis z mączką kukurydzianą.
> Problemem właśnie było to, że zbyt szybko robiły się suche i sztywne.

IMO bez mąki kukurydzianej to nie będą tortille a zwykła maca.

Qra
--
limitowana

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...