Re: Dziecko

Data: 2004-10-18 16:59:07
Temat: Re: Dziecko
Od: odi <o...@o...pl>

On Sun, 22 Aug 2004 11:35:53 +0200, Krysztof <e...@p...onet.pl>
wrote:

> Zwracam sie z zapytanie dotyczace zazywania u?ywek typu (marihuana)i ich
> oznakach.Chodzi mianowicie o mojego syna ostatnio zauwazylem ze wracajac
> ma
> zaczerwienione oczy tzn bialka i jakies male.Czy to moze byc jakis znak
> ze
> cos bierze, alkoholu nie wyczuwam od niego?Pozdrawiam

Jeżeli jest jakby przemęczony, ospały, powieki opadają, są lekko zasinione
to znaczy, że palił. Jeżeli zdaża mu się o czymś zapominać często to
również
może być oznaką palenia marihuany. Jeżeli nie robi tego często i nie pije
alkoholu to można przymknąć na to oko (wg. mnie), ale powinien Pan
powiedzieć
mu o tym, że Pan wie.

--
odi