Dziecko

1. Data: 2000-07-28 11:18:59

Temat: Dziecko
Od: "Mario" <i...@o...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Zamierzam "zrobic" dziecko ! :-)
Czytalem kiedys, ze okres tworzenia sie plemnikow to ok. 3 miesiace,
czy lepiej byloby, gdybym w trakcie tego okresu jakos specjalnie sie
odzywial ?
czy czegos nie powinno sie jesc ?

Mario

2. Data: 2000-07-28 12:54:03

Temat: Odp: Dziecko
Od: "Magda Sz." <m...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mario <i...@o...bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:D_dg5.58245$p...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Czytalem kiedys, ze okres tworzenia sie plemnikow to ok. 3 miesiace,
> czy lepiej byloby, gdybym w trakcie tego okresu jakos specjalnie sie

Ostatnio na pl.soc.dzieci było coś na temat planowania płci dziecka. Ktoś
pisał, że płeć może być w pewnym stopniu zależna od diety "tatusia". Ale
chyba nie o to pytasz ?

Magda Sz.

3. Data: 2000-07-28 13:49:39

Od: "Mario" <i...@o...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Fakt - nie o to, ale tez sie przyda. Najbardziej jednak chodzi mi o
informacje, czy dieta moze miec wplyw na jakosc i ilosc plemnikow.

Użytkownik Magda Sz. <m...@o...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8lrvni$iaj$...@n...telbank.pl...

4. Data: 2000-07-28 19:50:35

Temat: Re: Dziecko
Od: "_Wiktor_" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytalem kiedys, ze okres tworzenia sie plemnikow to ok. 3 miesiace,
> czy lepiej byloby, gdybym w trakcie tego okresu jakos specjalnie sie

Brawo! planowanie dziecka to raczej rzadkosc w naszym spoleczenstwie.
co do diety to nie wiem - na pewno unikanie papierosow i alkoholu ktore
zmniejszaja liczbe i ruchliwosc tych "maluchow".
poza tym unikanie przegrzania "klejnotow" gdyz podwyzszona
temperatura jest dla nich zabojcza. Dlatego zadnych goracych kapieli
i unikanie goraczki.

powodzenia i milej zabawy :)

_kfi@tek_

5. Data: 2000-07-29 09:33:36

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik _Wiktor_ <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:fulg5.60060$p...@n...tpnet.pl...

> [...]
> poza tym unikanie przegrzania "klejnotow" gdyz podwyzszona
> temperatura jest dla nich zabojcza. Dlatego zadnych goracych kapieli

No i swobodny zwis, a nie noszenie obcisłych slipek.
Temperatura jader jest naturalnie regulowana przez odległość jąder od ciała.
Powinna być trochę niższa od temp. ciała.

6. Data: 2000-07-29 20:27:55

Od: "Asiek" <j...@n...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <i...@o...bydgoszcz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czytalem kiedys, ze okres tworzenia sie plemnikow to ok. 3 miesiace,
> czy lepiej byloby, gdybym w trakcie tego okresu jakos specjalnie sie

Nie wiem jak jest z dietą u mężczyzny, ale dosyć istotne jest, aby przez
conajmniej miesiąc przed planowaną ciążą i pierwszy trymestr kobieta jadła
kwas foliowy (np. Folik) - zapobiega wadom układu nerwowego u dziecka.

Asiek

7. Data: 2000-08-01 11:30:56

Od: "Mario" <i...@o...bydgoszcz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki !

Zespol policystycznych jajnikow
Mam prosbe, szukam isolipanu.
naturalny progesteron
OFF TOPIC Sprzedam obiektyw Vivitar 70-210 1:4-5.6 MC do Canona EOSa
Co sie dzieje !!!