Dziecko a rodzina

181. Data: 2004-10-29 09:55:46

Temat: Re: Dziecko a rodzina
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Ja nie po filologii, ale jak się pisało prace zaliczeniowe, egzaminacyjne
> to trzy błędy powodowały zwykle odrzucenie pracy.
> Ale może tak jest tylko na studiach humanistycznych?

Na studiach scislych jest czasem tak malo *tekstu* do napisania podczas
niektorych egzaminow, ze nie ma gdzie zrobic trzech bledow ;) Choc moze
nie doceniam coponiektorych.

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/magic_moments_pl.h
tml

182. Data: 2004-10-29 09:57:53

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Kumpla-biologa też regularnie rugano za bełkotliwość i brak precyzji, więc to
> chyba nie jest tak tylko na filologicznych. (Ale fakt, u niego to profesor
> starej daty był.)

IMHO w wiekszosci jest tak nadal. Kiedy mam n prac domowych do
poprawienia, to naprawde nie mam czasu i ochoty domyslac sie, 'co poeta
mial na mysli'. O ile bledy ortograficzne wybaczam (chociaz poprawiam),
to za belkot i niechlujstwo mszcze sie okrutnie - bo dostaje migreny od
czytania takiego czegos ;)

D.

183. Data: 2004-10-29 09:58:44

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Kumpla-biologa też regularnie rugano za bełkotliwość i brak precyzji, więc
> chyba nie jest tak tylko na filologicznych. (Ale fakt, u niego to profesor
> starej daty był.)

Ale to tez nie sa studia techniczne.

Pozdrawiam - Ula

184. Data: 2004-10-29 10:05:50

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

UlaD <u...@a...net> napisał(a):

> Ale to tez nie sa studia techniczne.

Nie są też humanistyczne. Zresztą, Twój punkt będący? Pracownik naukowy
powinien umieć pisać w języku ojczystym, bez względu na to, czy zajmuje się
zabiegami formalnymi u Joyce'a, czy kernelowaniem kompili.

JoP

185. Data: 2004-10-29 10:10:41

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" napisała
> [...]
> to trzy błędy powodowały zwykle odrzucenie pracy.
> (prace pisane w domu, nie egzaminy pisemne)
> Ale może tak jest tylko na studiach humanistycznych?

Tak było na maturze...

Małgośka

186. Data: 2004-10-29 10:11:48

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-29 12:10:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *kolorowa* skreślił te oto słowa:

> Tak było na maturze...

Na maturze było trudniej, bo interpunkcyjne błędy też liczyli.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

187. Data: 2004-10-29 10:14:42

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-29 12:22:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Basia Z.* skreślił te oto słowa:

> Za to na studiach ścisłych uczą logicznego myślenia i logicznego wysławiania
> się.

Nauka tego to już w podstawówce się zaczyna :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

188. Data: 2004-10-29 10:15:28

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Na studiach scislych jest czasem tak malo *tekstu* do napisania podczas
> niektorych egzaminow, ze nie ma gdzie zrobic trzech bledow ;) Choc moze
> nie doceniam coponiektorych.

To powinnaś zobaczyć, na ile fantazyjnych sposobów można napisać "ciąg
Cauchy'ego".

Pozdrawiam,
Karola (co widziała)

189. Data: 2004-10-29 10:19:41

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." napisała
> Za to na studiach ścisłych uczą logicznego myślenia i logicznego
wysławiania
> się.

Powiedziałabym nawet, że szybkiego logicznego domyślania się, bo słuchając
niektórych wykładowców mieliśmy grupowe problemy z doszukaniem się logicznej
konsekwencji w wypowiedzi.

Małgośka

190. Data: 2004-10-29 10:20:29

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. wrote:
> Za to na studiach ścisłych uczą logicznego myślenia i logicznego wysławiania
> się.

Widocznie Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego od swoich doktorów tego
nie wymaga.

;-)

slimaczek

nic mi sie nie chce