Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))

Data: 2005-10-26 22:27:48
Temat: Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))
Od: "JB" <y...@o...pl>

> Witam

> Co do samego producenta firmy Magnus, jestem trochę rozczarowany - myślałem,
że za 12.000 zł.
> dostanę coś lepszego. Znajomi gdy mówię im cenę tego wózka, taki dziwny gest,
robią pukając się w czoło...
> Grzechy główne: I zamiast obiecanych 4-6 tygodni czekałem na wózek ponad 16
tygodni!!!
> II najważniejszy - firma Magnus nie do końca przyłożyła się do elementów
specjalnych tego wózka - w zamówieniu wspomniałem, że poruszam się o protezach i
potrzebne jest jakieś specjalne rozwiązanie w podnóżkach (mocowaniach na nogi).
Zdrowej osobie jest ciężko skręcać, natomiast protezy podczas skrętu nie poddają
się tak jak zdrowe nogi. Bez protez jazda jest OK.
> Powiedziałem co mi leży na wątrobie - teraz trzeba pochwalić, że jestem bardzo
zadowolony z
> szybkości i stabilności tego pojazdu oraz ku moim wielkim obawom z wygody
siedziska.

> Jeszcze raz dziękuję PFRONowi - niech trwa oraz firmie Magnus za najlepszego
handbika na jakim do tej pory jeździłem.
> --
> Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
> www.handbike.pl

Witam.
Chciałbym napisać parę słów od siebie.
Przede wszystkim chciałbym publicznie raz jeszcze przeprosić za ten
kilkutygodniowy poślizg. Nasza firma jest dwuosobowa, tak więc gdy urodził mi
się synek przez prawie dwa miesiące nasza firma pracowała na "pół gwizdka".
Teraz także nie jest łatwo, ale staramy się aby dotrzymywać terminów.

Cena.
Rowery tej klasy dostępne na zachód od Odry to koszt 4000-6000 Euro.
Na Targach w Łodzi za przystawkę do wózka tzw."piąte koło" trzeba zapłacić 8000-
13000zł!
Rowery firmy Draisin (ze względu na ciężar bardziej buldożery niż rowery) to
koszt 2000-4000 Euro!

Na pierwszy rzut oka cena wydaje się być wysoka, ale jest to rower do
wyczynowego uprawiania sportu, do startu w maratonach i zawodach na najwyższym
poziomie.
Tydzień temu na Mistrzostwach Polski w Poznaniu na naszych handbike'ach najlepsi
w Polsce zawodnicy zajęli 1,2,3,4,6 i 8 miejsce.
Rama i fotel wykonane są z włókien węglowych i kevlaru, a całość waży tylko
12kg. Wykonanie samej ramy trwa 2-3 tygodnie. Dla porównania rama aluminiowa
spawana jest w ciągu godziny.
Ponadto nasze rowery sprzedajemy oficjalnie, odpowiadamy za ich jakość, płacimy
podatki i VAT, dlatego nie możemy być konkurencyjni z firmami, które tych
podatków nie płacą.

Trzecia sprawa.Mamy następującą zasadę: pomiary klienta u nas w Firmie, a
dostarczenie roweru , na nasz koszt, do domu klienta.
Wizyta klienta u nas jest niezbędna dla prawidłowego doboru geometrii i
wyposażenia, przedstawiamy propozycje rozwiązań technicznych, a klient dokonuje
ich wyboru. Każda niepełnosprawność jest inna, a rower musi być dopasowany
idealnie. Ze względów technicznych nie jest to możliwe poza firmą.
Musimy dobrać takie elementy jak:
1.Rodzaj, kształt i długość korb, kształt i wielkość uchwytów.
2.Rodzaj i wielkość fotela, wysokość i kształt oparcia, typ tapicerki.
3.Pozycja handbiker'a.
4.Rodzaj i kształt podnóżków.
5.Typ osprzętu.
6.Wiele innych elementów i części.
Pan Piotr nie miał możliwości do nas przyjechać i cały handbike skomponowaliśmy
na podstawie formularza.
Formularz sprawdza się przy modelu Birdy (rower rekreacyjny), który ma wiele
regulacji, ale przy rowerze sportowym nie jest to takie łatwe.
Dlatego naciskamy na klientów na wizytę u nas, wszyscy klienci którzy używają
naszych rowerów sportowych (z wyjątkiem Pana Piotra) byli u nas osobiście.

Naszych klientów nie zostawiamy samych, mamy z nimi kontakt i służymy zawsze z
pomocą. Jeśli rower wymaga modyfikacji to je wykonujemy i to na nasz koszt,
chyba, że zakres tych modyfikacji przekracza wcześniejsze ustalenia.
Zdecydowanie łatwiej dokonywać takich modyfikacji gdy klienta wraz z rowerem
możemy gościć w firmie.

Pozdrawiam Panie Piotrze i życzę kolejnych udanych startów w zawodach, choć tak
naprawdę najważniejsze jest to, aby jazda sprawiała przyjemność.

Jarosław Baranowski
www.carbondesign.pl