Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))

Data: 2005-10-27 08:41:49
Temat: Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl>

Użytkownik JB napisał:

Witam.

[...]
> kilkutygodniowy poślizg. Nasza firma jest dwuosobowa, tak więc gdy urodził mi
> się synek przez prawie dwa miesiące nasza firma pracowała na "pół gwizdka".

Gratuluję, masz powód do radości ;).

[...]
> Cena.
> Rowery tej klasy dostępne na zachód od Odry to koszt 4000-6000 Euro.
[...]

Proszę nie wyciągać takich argumentów. Większość z nas zna zalety
takiej konstrukcji i sądzę, że właśnie dlatego debatujemy tutaj tyle
właśnie o takich rozwiązaniach a nie o tradycyjnych propozycjach na
bazie 'wigry 4' ;). Jednakże porównywanie cen przez usługodawców do cen
zachodnich uważam za nie na miejscu. W sytuacji innych relacji kosztów
utrzymania do dochodów niż na zachodzie, trudności z uzyskaniem
dofinansowania poza ograniczonymi programami PFRON'u, i brakiem
sponsorów poza kampaniami wyborczymi Twoja połowa kwoty jest i tak
nieporównywalna.

> 12kg. Wykonanie samej ramy trwa 2-3 tygodnie. Dla porównania rama aluminiowa
> spawana jest w ciągu godziny.

2-3 tygodnie = 2-3 tys Euro. Jestem po studiach, od 8-iu lat pracuję na
uczelni i mam 1000 zł, ile to euro?? Aby samemu kupić przez rok chlebek
i woda ;).

> Ponadto nasze rowery sprzedajemy oficjalnie, odpowiadamy za ich jakość, płacimy
> podatki i VAT, dlatego nie możemy być konkurencyjni z firmami, które tych
> podatków nie płacą.

A są takie firmy czy osoby prywatne?? Trochę czasu spędziłem w
internecie i nie znalazłem. Podeślij linka ;).

> Trzecia sprawa.Mamy następującą zasadę: pomiary klienta u nas w Firmie, a
[...]
> Musimy dobrać takie elementy jak:
> 1.Rodzaj, kształt i długość korb, kształt i wielkość uchwytów.
> 2.Rodzaj i wielkość fotela, wysokość i kształt oparcia, typ tapicerki.
> 3.Pozycja handbiker'a.
> 4.Rodzaj i kształt podnóżków.
> 5.Typ osprzętu.
> 6.Wiele innych elementów i części.

Wypisz dokładniej to na swojej stronie.

> Pan Piotr nie miał możliwości do nas przyjechać i cały handbike skomponowaliśmy
> na podstawie formularza.
[...]

> Pozdrawiam Panie Piotrze i życzę kolejnych udanych startów w zawodach, choć tak
> naprawdę najważniejsze jest to, aby jazda sprawiała przyjemność.

Też tak sądzę. Wydaje mi się też, że takie rozwiązania techniczne są
dużo atrakcyjniejsze od tradycyjnych trójkołowców. Duże grono osób
mogłoby dzięki nim częściej wyjść z domu. Dlatego idę szukać pieniędzy.

Pozdrawiam.