Dzień dobry.

1. Data: 2006-06-14 16:05:01

Temat: Dzień dobry.
Od: gruby <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

panstwu bardzo..:-))

jestem tu nowy, a poniewaz tematyka mnie pasuje jak najbardziej( co
nick potwierdza) zapytywam, czy mozna gdzies z boczku przycupnac i
posłuchać o czym madrzejsi gadają?
:-))

--
Gruby

2. Data: 2006-06-14 16:14:38

Temat: Re: Dzień dobry.
Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gruby" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> jestem tu nowy, a poniewaz tematyka mnie pasuje jak najbardziej( co
> nick potwierdza) zapytywam, czy mozna gdzies z boczku przycupnac i

Witaj i cupaj, a taże - jako zainteresowany tematyką (miejmy nadzieję, że
nie tylko konsumpcyjnie) -wnoś swój wkład. Tyle, że teraz słaby odzew, bo
mecze przecież :)
Ja też nowa,to będziemy sobie przycupywać wespół w zespół, by nieśmiałość
moć zmóc ;).

--
Miszka
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_miszka52

3. Data: 2006-06-14 18:05:00

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

gruby schrieb:
> [...]
>
> jestem tu nowy, a poniewaz tematyka mnie pasuje jak najbardziej( co
> nick potwierdza) zapytywam, czy mozna gdzies z boczku przycupnac i

cupaj, tylko uważaj, bo boczek tłusty i plamy zostają. A czy mądrzejsi
czy nie, to się okazuje w praniu.

Waldek, z alergią na mistrzostwa świata

4. Data: 2006-06-14 20:34:31

Od: "flopik" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jestem tu nowy, a poniewaz tematyka mnie pasuje jak najbardziej( co
> nick potwierdza) zapytywam, czy mozna gdzies z boczku przycupnac i

Ja jako staly bywalec ( od mniej wiecej 24h ;) ) witam serdecznie. Po dniu
obserwacji powiem jedno - warto było tutaj zagladnac.

Pozdrawiam,
Flopik

5. Data: 2006-06-14 21:47:07

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> cupaj, tylko uważaj, bo boczek tłusty i plamy zostają. A czy mądrzejsi
> czy nie, to się okazuje w praniu.
>
> Waldek, z alergią na mistrzostwa świata

To możemy sobie ręce podać :)
Miszka

6. Data: 2006-06-15 02:18:19

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar wrote:

> cupaj, tylko uważaj, bo boczek tłusty i plamy zostają. A czy mądrzejsi
> czy nie, to się okazuje w praniu.
>
> Waldek, z alergią na mistrzostwa świata

===
Znaczy, z alergią nr1, czyli że cierpi, bo są mistrzostwa i ich nie
cierpisz, czy też nr2, że oglądasz zapiętale i cierpisz, gdy nasi dostają
baty? Ja mam nr2. Ale ty, jako kosmopolitan, to już nie wiem, może jesteś
rozszepiony, jak atom plutonu. Wszak Polska dostała baty, ale twoi
autochtoni jednak wygrali? Zwłaszcza, że Klose, Polańaki i jesze jeden, nie
pamiętam, to tacy niby-pół-ćwierć-trzyczwarte-Polacy?

waldek
===

7. Data: 2006-06-15 06:07:53

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

waldek schrieb:

> [...]
> autochtoni jednak wygrali? Zwłaszcza, że Klose, Polańaki i jesze jeden, nie
> pamiętam, to tacy niby-pół-ćwierć-trzyczwarte-Polacy?

nie, meczy nie oglądam. Znaczy z wcorajszego widziałem 10 minut, bo
młodszy syn sobie połowę drugiej połowy włączył. A alergia jest na to
całe brimborium. To nie jest sport, tylko jeden wielki bazar. Piłkarze
mogliby pojechać do domu i nikt by tego nie zauważył. Wszystko w
sklepach jest zorientowane na mistrzowstwa. Nie kupię piwa, bo
obowiązkowo dodają do tego flagę, Nutella w opakowaniach w kształcie
piłki, płyn do kąpieli w "koszulkach". Tylko prezerwatyw w kolorach
narodowych brak, aha znajoma stwierdziła też brak tamponów w kształcie
piłki. Poza tym jest wszystko "piłkowe". Ale nic to, jeszcze tylko 24
dni i po ptokach.
A dzisiaj pewnie będę oglądał mistrzowstwa świata w pokerze pań. Dużo
ciekawsze.
Dzisiaj robię taco & tortilla, przynajmniej piłki nie przypomina.

Waldek

8. Data: 2006-06-15 06:36:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jun 2006 08:07:53 +0200, Waldemar
<w...@i...de> wrote:

> [...]
>ciekawsze.
>Dzisiaj robię taco & tortilla, przynajmniej piłki nie przypomina.

Pilke akurat lubie i ogladam chetnie (i chce zeby Trynidad/Tobago
wygrali!)....ale za 6 lat u nas bedzie olimpiada....juz dostaje
dreszczy...zaczna szalec juz niedlugo

Pierz, co wczoraj widzial sztuczne paznokcie. Biale. Z krzyzem Sw
Jerzego....
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2006-06-15 09:06:25

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> jestem tu nowy, a poniewaz tematyka mnie pasuje jak najbardziej( co
> nick potwierdza) zapytywam, czy mozna gdzies z boczku przycupnac i

Witaj grubasku :-) Miło, że będziesz z nami pichcił. A z boczku, to
najlepiej skwarki...

- -
pzdr
kasia maruda

10. Data: 2006-06-15 09:48:27

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

gruby napisał(a):

> jestem tu nowy,

Witaj.
Rozny jest staz grupowiczow, ale swiezej krwi nigdy za wiele.
Sugerujesz swoim nickiem, ze jestes z tych "grubaskow".
Zycze Ci, abys znalazl na grupie swoja ulubiona potrawke.
Nie zrazaj sie jesli trafisz na grupowicza, ktory lubi przesalac i
zbytnio popieprzyc.
Serdecznosci - aga

kotlety w płatkach kukurydzianych
KANIA