Re: Dzika róża

Data: 2016-03-31 16:16:10
Temat: Re: Dzika róża
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 30 Mar 2016 18:42:24 -0500, Pszemol napisał(a):

> A komfitury z dzikiej róży będą niesmaczne, czy jak? :-)

BEZsmaczne i BEZzapachowe, tudzież BEZbarwne.
Chyba że zrobisz z owoców. Wątpię jednak, czy przekrawanie każdego owocka
na pół i ręczne oczyszczanie wnętrza z kłujących "włosków" bawiłoby Cię
dostatecznie.
Efekt smakowy i estetyczny jednak wart pracy i przekracza najśmielsze
oczekiwania. Wiem, bo RAZ zrobiłam - a była to moja pierwsza konfitura w
życiu, jeszcze w panieńskich czasach, kiedy skarpa graniczna posiadłości
moich Rodziców porośnięta była dziką różą, obsypaną owocami każdej jesieni.
A wino jakie!

> Czyli raczej średnio radzisz sobie...

Nie, bardzo dobrze sobie radzę. Nie sztuka ogrodzić wszystko krawężnikiem i
w kij związać...
http://www.poezja.org/utwor-5833.html